Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.03.2011, 00:56
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Anna mä arvaan,sul on pienempi ku naapurillas ja se panee sun eukkoos ja ei suostu korjaa sun fiestaas?
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.03.2011, 01:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

onko olemassa sellaista maastoauto, jolla pääsee sellaisiin paikkoihin jonne maastoautolla ei pääse? tai onko niin korkeaa maavaraa omistavaa maasturia olemassa jollaista ei ole vielä rakennettu?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2011, 01:12
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Mua ainakin piristää tietoisuus siitä, että maasturi saattaa ärsyttää jotakuta. Ajo ominaisuuksilla ei oo mulle väliä ja ison auton löytää helpommin parkkipaikalta, muistan ku mulla oli kerran pikku tuning auto niin sai monta minuuttia ehtiä sitä kun tulin super marketista ja pyörin siellä akan kanssa monta tuntia ni ei muistanu tarkalleen minne auton jätti
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 07.03.2011 01:15
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.03.2011, 05:21
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)

-kauneus on katsojan silmissä
-iso kulutus on persaukisten vikinää.
-herrasmies ei hehkuta ja diiselit on melkee aina pakuja, ja persaukisten vikinää.
-kyl noita vanhoi maastureita viimestää talvella arvostetaan.
-eikö neiti osaa ajaa autoa ku isin volkkarissa on esp ja tässä ei?
-tarvii bmw et saa munan jatkeen?
-tuota patrollin tai hojon konttii mahtuu mini.
-mihin meillä kiire, valmis mailma..
-ota jakkara?
-ota jakkara tai hommaa harjaan varsi?
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.03.2011, 08:48
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mehtämörö Näytä viesti
-kauneus on katsojan silmissä
-iso kulutus on persaukisten vikinää.
-herrasmies ei hehkuta ja diiselit on melkee aina pakuja, ja persaukisten vikinää.
-kyl noita vanhoi maastureita viimestää talvella arvostetaan.
-eikö neiti osaa ajaa autoa ku isin volkkarissa on esp ja tässä ei?
-tarvii bmw et saa munan jatkeen?
-tuota patrollin tai hojon konttii mahtuu mini.
-mihin meillä kiire, valmis mailma..
-ota jakkara?
-ota jakkara tai hommaa harjaan varsi?
Ensinnäkään lähes kukaan ei ikinä vie niitä maastoon, usein silloinkin vain kokeillakseen tai kerrankin käyttääkseen maasto-ominaisuksia kuin että pitäisi johonkin välttämättä päästä. Ei niillä kukaan muutenkaan voi tavallisilla renkailla mennä maastoon ajelemaan! Viimeksi kun ajettiin Audin Allroad Quattrolla ihan helpointa maastoa matka tyssäsi kymmenen metrin jälkeen kun pieni puunvesan 'kanto' puhkaisi renkaan. Jos laitat niihin maastoon sopivat renkaat, ei autossa ole pitoa normaaliliikenteessä juuri ollenkaan. Ihmiset eivät tiedä/usko kuinka äärimmäisen surkea pito maastorenkaissa on. Mukavuus kärsii, melu nousee. Vissiin kulutuskin kasvaa?

Maavara? Eikö oikein syvässä lumessa, ym. harvoissa tilanteissa joissa jotkut väittävät maasturin olevan välttämätön, LÄHES aina riitä tavallinen nelivetoinen henkilöauto? Pitää olla aika ihmeellisessä paikassa asunto jos ei nelivetoisella henkilöautolla pääse. Ehkä ne maastureista maksetut turhat lisäeurot olisi paljon kustannustehokkaampia sijoittaa tien kunnostukseen, palkkaamaan auraaja, mönkijään, traktoriin, vuokra-maasturiin, tms.? Monissa nelivetoisissa henkilöautoissa on valmiiksi hieman korotettu maavara, lisäksi joihinkin saa ns. 'kehittyvän maan jousituksen' tai muulla tavalla pientä korotusta ilman kaikkia maasturin haittoja. Sitä en kiistä etteikö maavarasta olisi hyötyä, mutta todella harvassa on ne tilanteet jossa sitä ihan oikeasti tarvitsee, ja se tuo mukanaan korkean painopisteen josta on aina haittaa normaaliajossa.

Miksi ihmiset sanovat että maastureissa on tilaa? Minä en ainakaan tarvitse tilaa auton alla, enkä pidä siitä että isot renkaat, moottori ym. konponentit sitä turhaan vievät hyötykäytöstä. Sisätilat jos loppuvat farmariautosta, ei maasturi tuo helpotusta. On mukavampaa ylettää hyvin suksiboksiin, ja takaluukun lastauskin on helpompaa farmarissa kuin korkeassa maasturissa. Jotkut ihmiset kai tarvitsevat usein tilaa, itse mielumin olen ronttamatta turhaa painoa ja ilmanvastusta ja lainaan farkkua/vuokraan pakun silloin harvoin kuin tarvitsee. Joka tapauksessa farkku, tai jos on asiat todella huonosti niin tila-auto on paljon järkevämpi, urheilullisempi ja turvallisempi vaihtoehto.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.03.2011, 09:04
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Aika suuria muutoksia joutuu maasturiin tekemään että maavara oikeasti nousisi, eli toisin sanoen portaali akselit tai helvetin korkeat renkaat. Akselithan siinä ottaa kiinni lumeen eli aika monen rakennellunkin maasturin todellinen maavara ei ole montaa senttiä suurempi kuin tehtaalta tullessaan. Itse ajoin maasturilla kuusi vuotta ennenkuin hokasin, että nelivetofarkku on parempi minulle. Koskaan auton maavara ei ole ollut esteenä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2011, 12:33
kunevis kunevis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.07
Sijainti: Ahlainen
Viestit: 39
Perusasetus

No tämä onkin offipalsta jonka jäsenet harrastavat maastoautoilua ja siski ovat valinneet ajoneuvoksi maasturin.jos sä pärjäät farmarilla niin sehän on hyvä sulle, Se että sulla ei oo tarvetta paremmalle maavaralle tarkoittanee sitä että asustelet kerrostalos tai rivarin pätkäs. Itse asun sellaisesa paikassa että esim tänä talvena olisi jääny monena aamuna lähtemättä ilman "oikeaa maasturia" (lj70) 300m pihatietä keskellä peltoaukeaa ja kun lunta tulee 20cm yös helevetinmoisen tuulen kans ni sitä on siinä tiellä aamulla reilusti yli puoli metriä silloon on ihan turha meille yritää millää neliveto farkulla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.03.2011, 13:39
Pudejovicky:n Avatar
Pudejovicky Pudejovicky ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Salo
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kunevis Näytä viesti
No tämä onkin offipalsta jonka jäsenet harrastavat maastoautoilua ja siski ovat valinneet ajoneuvoksi maasturin.jos sä pärjäät farmarilla niin sehän on hyvä sulle, Se että sulla ei oo tarvetta paremmalle maavaralle tarkoittanee sitä että asustelet kerrostalos tai rivarin pätkäs. Itse asun sellaisesa paikassa että esim tänä talvena olisi jääny monena aamuna lähtemättä ilman "oikeaa maasturia" (lj70) 300m pihatietä keskellä peltoaukeaa ja kun lunta tulee 20cm yös helevetinmoisen tuulen kans ni sitä on siinä tiellä aamulla reilusti yli puoli metriä silloon on ihan turha meille yritää millää neliveto farkulla.
Ehkä se menee kuitenkin tod monesti juuri tuohon mainitsemaasi harrastuspuoleen. Tarkoittaen sitä että hyvin pienen osan pystyy perustelemaan tositarpeella ja hyvin suuri osa menee harrastuspuolelle ja siihen, että on kiinnostunut tekniikasta ja itse tekemisestä.
Itsekin asun peltoaukean takana ja olen mielessäni perustellut sen juuri huonoilla keleillä sun muilla miehekkäillä jutuilla että on tarttenut vanhaa ooppelin reuhkaa korotella ja ostaa isoja renkaita ja ketjuja jne.

Sitten kuitenkin kun sitä lunta tulee, niin tulee käytyä aamulla auraamassa tie traktorilla, että "muutkin pääsee"

Ihan rehellisesti on tullut tarpeeseen tänä talvena kaksi kertaa: kerran käytiin mökillä umpihangessa ja tartti jo tiputella ketjutkin alle ja kerran piti kaverin neliveto(maasto)autoa auttaa hangesta. Muuten on ollut ihan harrastelua eli leikkimistä ja turhan takia kiinni jäämistä

Ja aivan totiseksi tosi-offiksi meni vasta silloin kun tuli livautettua traktori ojaan juuri aamulla ennen töihin menoa ja sai vielä kuitenkin sen poiskin sieltä omin avuin. Oli kieltämättä noilla "harrastuksilla ja leikeillä" osuutta siihen, että tuli varmisteltua sitä sun tätä ja mietittyä useammalta kantilta ennenkuin edes lähti yrittämään.

Ja jos vielä aiheeseen palaten, niin mahtaisko se huonoin maastoauto olla se, jossa on paskin kuski?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.03.2011, 22:29
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Matra rancho.


Juu,kirja on The world´s worst cars ja siinä mainittu Matra rancho,näyttää kovasti disco lantikalta. Valmistettu 1978-84 ja englannissa. 1442cc kone ja 1179kg ja kirjaa lainaten "it was just a poor-quality car" no tuohon aikaan oli yleistä englannissa,itse asiassa kirjassa mainitaan eniten juuri englantilaisia autoja. On siellä jenkkejä,saksalaisia,italialaisia, ja muutama japsikin. Kirjaan pääsyn syy vaihteli suuresti huonon laadun tai huonon menestyksen tai rumuuden välillä.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.03.2011, 09:11
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)
-Ei pidä paikkaansa. Käytännössä kaikki modernit (city)maasturit ovat paremman näköisiä kuin farmarikopperot.
-Kyllä tuollainen E430-mersukin ihan mukavasti kaupungissa bensaa haukkaa.
-Ei, vaan päin vastoin? Paremminhan nuo hintansakin pitävät kuin ostohinnaltaan saman hintainen farmari.
-Minä en ole koskaan ostanut autoa ääritilannekäytöksen perusteella, ja hyvin niillä on toimeen tultu.
-Ja farmareistako sitten tykkäävät? Empiiristen tutkimusteni perusteella (city)maasturi nimen omaan on enemmän naisten mieleen kuin farmaripötkylä. Olen huomannut että usemmin naiset ajavat citymaastureilla kuin miehet.
-Miten niin? Land Cruiseriin, Discoveryyn, TrailBlazeriin ja Grand Cherokeehen mahtuu vaikka mitä, suuremmista maastureista (Tahoe, Suburban ym) nyt puhumattakaan.
-Miten niin? Esim. TrailBlazer 0-100 km/h 9.0 s. Siinä on monella keskiluokan farmarillakin tekemistä, varsinkin, kun niitä myydään Suomessa aivan liian tehottomilla koneilla.
-Huoltoaseman pesukone ylettyy ihan hyvin. Ja ylettyy sinne itsekin, ellet sitten jollain rätillä meinaa koko kattoa jynssätä.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 07.03.2011 09:20
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.03.2011, 09:28
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
-Ei pidä paikkaansa. Käytännössä kaikki modernit (city)maasturit ovat paremman näköisiä kuin farmarikopperot.
-Kyllä tuollainen E430-mersukin ihan mukavasti kaupungissa bensaa haukkaa.
-Ei, vaan päin vastoin? Paremminhan nuo hintansakin pitävät kuin ostohinnaltaan saman hintainen farmari.
-Minä en ole koskaan ostanut autoa ääritilannekäytöksen perusteella, ja hyvin niillä on toimeen tultu.
-Ja farmareistako sitten tykkäävät? Empiiristen tutkimusteni perusteella (city)maasturi nimen omaan on enemmän naisten mieleen kuin farmaripötkylä. Olen huomannut että usemmin naiset ajavat citymaastureilla kuin miehet.
-Miten niin? Land Cruiseriin, Discoveryyn, TrailBlazeriin ja Grand Cherokeehen mahtuu vaikka mitä, suuremmista maastureista (Tahoe, Suburban ym) nyt puhumattakaan.
-Miten niin? Esim. TrailBlazer 0-100 km/h 9.0 s. Siinä on monella keskiluokan farmarillakin tekemistä, varsinkin, kun niitä myydään Suomessa aivan liian tehottomilla koneilla.
-Huoltoaseman pesukone ylettyy ihan hyvin. Ja ylettyy sinne itsekin, ellet sitten jollain rätillä meinaa koko kattoa jynssätä.
Puhut paskaa

Etenkin nämä mallit joissa varapyörä on takakontissa ovat hirvittävän rumia. Nykyfarkut alkavat olla melkein yhtä hyvännäköisiä kuin sedanit.

Hinta tippuu nopeammin kuin henkilöfarkuilla. Valtaosa ihmisistä ei arvosta maastureita lainkaan. Niillä on hieman pakumainen leima ja huono ajo-ominaisuus on itsestään selvä asia.

Monelle naiselle maasturi on hirvitys. Tuosta olikin juttua joskus viime syksynä Iltalehdessä tai -sanomassa. "Tytöt lakkasivat pörräämästä ympärillä kun vaihdoin citymaasturiin" oli erään julkkiksen lausunto.

Lähes kaikissa halvoissa citymaastureissa on pieni tavaratila. Kaveri meinasi ostaa Honda CR-V:n mutta kun vertaili tavaratiloja päätyi Octavia farkkuun.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 07.03.2011, 09:45
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)
-Löytyy rumia normaaleja henkilöautojakin...
-Kyllä ne mukavat ja kivat henkilöautotkin ottaa keittoa, S80 T6 sekaajossa 12-14 litraa 98 sadalle.
-Ongelma ratkeaa hommaamalla pakettiautoksi tai kevyt-kuorma-autoksi rekisteröidyn auton.
-Valitettavasti henkilöautojen kuljettajat arvostavat vielä vähemmän raskastakalustoa...
-Ei näillä ole tarkoitus lähteä hakemaan Ahveniston rataennätystä. Normaali ajossa näillä pysyy tiellä..
-Enemmän se on kuskista kiinni suostuuko tytöt/naiset tulemaan kyytiin
-kyllä varmasti on pieni jos vertaa täysperä rekan nuppiin.
-liikenteen mukana on pysytty ja jos jalkoihin jäädään niin aina se takanatulija pääsee ohi.
-jokaiseen ongelmaan löytyy ratkaisu
-pakkaslumi lähtee ajoviiman mukana, isommat paakut voi työnnellä katolta vaikka katuharjalla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ensinnäkään lähes kukaan ei ikinä vie niitä maastoon, usein silloinkin vain kokeillakseen tai kerrankin käyttääkseen maasto-ominaisuksia kuin että pitäisi johonkin välttämättä päästä. Ei niillä kukaan muutenkaan voi tavallisilla renkailla mennä maastoon ajelemaan! Viimeksi kun ajettiin Audin Allroad Quattrolla ihan helpointa maastoa matka tyssäsi kymmenen metrin jälkeen kun pieni puunvesan 'kanto' puhkaisi renkaan. Jos laitat niihin maastoon sopivat renkaat, ei autossa ole pitoa normaaliliikenteessä juuri ollenkaan. Ihmiset eivät tiedä/usko kuinka äärimmäisen surkea pito maastorenkaissa on. Mukavuus kärsii, melu nousee. Vissiin kulutuskin kasvaa?

Maavara? Eikö oikein syvässä lumessa, ym. harvoissa tilanteissa joissa jotkut väittävät maasturin olevan välttämätön, LÄHES aina riitä tavallinen nelivetoinen henkilöauto? Pitää olla aika ihmeellisessä paikassa asunto jos ei nelivetoisella henkilöautolla pääse. Ehkä ne maastureista maksetut turhat lisäeurot olisi paljon kustannustehokkaampia sijoittaa tien kunnostukseen, palkkaamaan auraaja, mönkijään, traktoriin, vuokra-maasturiin, tms.? Monissa nelivetoisissa henkilöautoissa on valmiiksi hieman korotettu maavara, lisäksi joihinkin saa ns. 'kehittyvän maan jousituksen' tai muulla tavalla pientä korotusta ilman kaikkia maasturin haittoja. Sitä en kiistä etteikö maavarasta olisi hyötyä, mutta todella harvassa on ne tilanteet jossa sitä ihan oikeasti tarvitsee, ja se tuo mukanaan korkean painopisteen josta on aina haittaa normaaliajossa.

Miksi ihmiset sanovat että maastureissa on tilaa? Minä en ainakaan tarvitse tilaa auton alla, enkä pidä siitä että isot renkaat, moottori ym. konponentit sitä turhaan vievät hyötykäytöstä. Sisätilat jos loppuvat farmariautosta, ei maasturi tuo helpotusta. On mukavampaa ylettää hyvin suksiboksiin, ja takaluukun lastauskin on helpompaa farmarissa kuin korkeassa maasturissa. Jotkut ihmiset kai tarvitsevat usein tilaa, itse mielumin olen ronttamatta turhaa painoa ja ilmanvastusta ja lainaan farkkua/vuokraan pakun silloin harvoin kuin tarvitsee. Joka tapauksessa farkku, tai jos on asiat todella huonosti niin tila-auto on paljon järkevämpi, urheilullisempi ja turvallisempi vaihtoehto.
Satutko tietämään että tämä on offipalsta, jonka rekisteröityneistä käyttäjistä valtaosa harrastaa maastoajoa. Ei siis mitään hiihtoladuilla ajoa ja pihassa puista tippuneiden oksien yli ajoa vaan ihan oikeaa luvallisilla ajoalueilla tapahtuvaa metsässä möyrimistä, minne ei Hondamieskään pääse nelivedollakaan.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.03.2011, 10:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 07.03.2011, 10:14
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
Ei näykkään, koska se maasturi on otettu mukaan sinne lenkkipolulle.
__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 07.03.2011, 10:21
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Minun maasturi on aina parkissa punttisalin ja golf-kentän liepeillä.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 09.03.2011, 02:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Erästä "vanhusta" lainaten ne on KAIKKI ihan paskoja!!! NO mut mun mielestä joissain on vähemmän vikoja???!!!
Niko69 taas nyypinä
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 10.03.2011, 22:14
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Hei teillä on ihan väärä asenne! Ainoastaan to edellinen nyybi on oikeassa, kerro numero niin täältä tulee yx ääni enskuussa.

Lähtökohta on se, että kaikki on ihan paskoja, niillä ei pääse koskaan mihinkään (eikä taatusti ainakaan pois sieltä), ja ne on kokoajan rikki. Sitten kun joskus jostain pääseekin ajamalla niin tuntee itsensä melkein kuninkaaksi, kun se rottelo ei jäänytkään taas jumiin tai hajonnut. Sitten palataan nopeesti arkeen, eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, joista parhaat palat on tietty koettu jo moneen kertaan aikaisemminkin.

Huonoin maastoauto on range, koska mulla on sellanen. Oikeestaan se on vilä huonompi kuin huonoin kun mulla on niitä useampi (vaikka kaikki ei oikeita maastoautoja olekaan). Toisex huonoin on suska, kun pojalla on sellanen. Kolmannex huonoin on tojota kun mä tunnen yhden hepun jolla on sellanen, ja se (tojota siis) haiseekin niin pahalle. Kaikki muut on neljännex huonoimpia, hajuista riippumatta.

Viimeksi muokannut Paavo : 10.03.2011 22:19
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 10.03.2011, 22:30
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Erästä "vanhusta" lainaten ne on KAIKKI ihan paskoja!!!
Niko69 taas nyypinä
No mutta sehän on absoluuttinen totuus.
Pitäisköhän mun vaihtaa toi nicki käyttöön.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.03.2011, 10:39
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
Mitä vikaa Tarjoustalossa on? Eikö ihmiset saa käydä missä kaupassa itse haluavat?
Eikö lippis päässä saa ajaa? Ajatko itse kenties silinteri päässä? Ai niin se on pakko olla apparin penkillä kun muuten se hankaa kattoverhoiluun ikävän jäljen
Mitä on sporttisuus? Onko se jotain syötävää? Vai onko sillä jotain käytännön hyötyä, sen lisäks että automyyjät saavat helpommin myytyä uusia autoja koska ne ovat "sporttisia"
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.03.2011, 11:24
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Onko tämä paasaava ananyypi taas se nissanin 1.5 mopodieselin mainostaja??
Joka ajaa fiestalla tms. säälittävällä kinnerillä?
Kumpaakaan ei ole ajanut, eikä omistanu, ei nelivetoa tai "nelivetoa"
Vai mitä nyyperö
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.03.2011, 21:21
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mhk Näytä viesti
Onko tämä paasaava ananyypi taas se nissanin 1.5 mopodieselin mainostaja??
Joka ajaa fiestalla tms. säälittävällä kinnerillä?
Kumpaakaan ei ole ajanut, eikä omistanu, ei nelivetoa tai "nelivetoa"
Vai mitä nyyperö
Olipa nyyppi kuka hyvänsä, niin peikko tykkää, kun sitä ruokkii...
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 08.03.2011, 00:00
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
nyt on pakko kommentoida sen verran että et varmasti näe ainakaan oikeita maastureita lenkkipolkujen parkkipaikalla koska miksi jättää se siihen ja kävellä lenkkipolku läpi koska sellaisilla sen voi myös ajaa läpi, siellä tulee maasturi vastaan kun itse menet ensikerralla lenkkkipolkua kiertämään kukkahattu päässä.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 09.03.2011, 00:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

rekisteröimätön


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
no joo,jos maasturi ei olekkaan sportti,niin riittää kait että kuski on sportti,niin kuin me kaikki maasturikuskit ollaan.heh heh.mene sinä vaan potkurilla vaikka kiinaan.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 07.03.2011, 10:13
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)
Omat vastaukseni:

- Sanoo herra, joka taitaa itse ajella muovipulkalla.
- Kiinnostaa korkeintaan köyhiä ja kateellisia.
- Tulee se silti halvemmaksi jos kilometrejä kertyy tarpeeksi.
- Eikö miehessä ole särmää tarpeeksi kun pitää autolla kalastella arvostusta muilta?
- Erinomaiset ajo-ominaisuudet.
- Ei kiinnosta muiden naisten mielipiteet. Pääasia että oma emäntä tykkää.
- Bullshit.
- Suorituskyky? Kateellisten panettelua sellanen. Köyhillä on kiire, minä ajelen rauhassa.
- Miksi pestä autoa kun voi ajaa sateessa?
- Kyllä ne lumet sieltä tippuu kun lähtee ajamaan.
__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 07.03.2011, 13:59
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
maastureissa/citymaastureissa ovat

- ruma ulkonäkö
- suuri polttoaineen kulutus
- suuri dieselvero (jos on diesel)
- huono arvostus
- huonot ajo-ominaisuudet
- tytöt/naiset eivät tykkää
- pieni tavaratila
- huono suorituskyky
- vaikea pestä (korkea)
- vaikea puhdistaa lumesta talvella (korkea)

Venäjällä osataan vissiin arvostaa. Tai ainakin näkyy tosi useesti ökymaastureilla suomessa ajelevan
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan O. maastoauto jukkan O/M/V Ajoneuvot 7 12.12.2009 01:59
Ostetaan Maastoauto keranha O/M/V Ajoneuvot 3 09.12.2008 22:57
Vuoden huonoin polli Joukka Chit-Chat 43 01.07.2005 09:09
huonoin öljy: G280E Tekniikka & Jutustelu 0 18.08.2003 09:04
Huonoin maastoauto Tumi Tekniikka & Jutustelu 0 21.05.2003 19:38


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).