Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.02.2011, 10:05
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Eli taas näitä että pakko tehä ite ku ei muilta onnistu. Pistät ulkopuolen heppiin ja sitten tiivistepinnan puolela koko sauma auki ja alat täyttää, joka palon jälkeen kuonat pois ja sauma puhtaaksi,täyttö saa jäädä vaikka koholle ja tuo kanavakin vaikka umpeen. lopuksi möykky sorviin ja suoraksi sekä kanavan poraus.
http://www.esab.com/fi/fi/support/up...ausohjeita.pdf
Siis teoriassa homma on melko simppeli, mut kun ei oo käytännön kokemusta ei viitsis just tolla kappaleella alkaa harjottelee.
Eli palojen viisto ,pinnat puhtaaks,kappale kuumaks,palat tasoon kiinni,hitsipintojen poltto(tohon on oma puikko),hitsaus ja maltillinen jäähytys,kokonaisuus irti ja koneistukseen.

Vanha 25.02.2011, 10:09
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi Näytä viesti
Siis teoriassa homma on melko simppeli, mut kun ei oo käytännön kokemusta ei viitsis just tolla kappaleella alkaa harjottelee.
Eli palojen viisto ,pinnat puhtaaks,kappale kuumaks,palat tasoon kiinni,hitsipintojen poltto(tohon on oma puikko),hitsaus ja maltillinen jäähytys,kokonaisuus irti ja koneistukseen.
Siinähän se lyhykäisyydessään Minä en ole ikinä tuota polttoa tehnyt ja edelleen parit lohkotkin käytössä, jotka olen korjannut. Tosin tuo osanen kerta on ollut hytikkaöljyn kanssa yhteyksissä, niin melkein kannattaa polttaa, on se semmosta visvaa se öljy Sitä en kyllä tiedä kuinka pirun kuumaksi menee sillä polttopuikolla, minä olen lämmittänyt kappaleen yleensä tuonne 400asteen pintaan, tämä helppo todentaa lämpöliidulla...
Vanha 25.02.2011, 10:24
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

alkaa kuullostaa siltä et tarvii oottaa seuraavaa "TÄNÄÄN ONNISTUU KAIKKI" päivää ja ruveta itte tuusaa.Harmi et noit päiviä on vaan pari vuodessa

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lahden seudulta osaavaa hitsaajaa? jansa Tekniikka & Jutustelu 2 16.06.2010 19:33
valuraudan hitsaaminen-korotus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 9 15.11.2008 14:19
Valuraudan hitsaus etuakselissa KariS Tekniikka & Jutustelu 13 22.11.2005 15:07

Sivu luotu: 07:47 (GMT +2).