![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nuo uudemmat Hiluxit tuntuu olevan kohtuu heikkoja esityksiä. Tiedä pari uutta Hiluxia, missä kummassakin vaihdelaatikko, jakolaatikko ja takaperä on vaihdettu uuteen, kun ei kestä. Muistelisin että kummallakin oli n.50tkm mittarissa. Toki niillä vedetään trailereita perässä, mutta kyllä nyt silti pitäisi kestää. Toiseen ollaan muuten taas vaihtamassa samaa pakettia ja mittarissa 90tkm.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on mennyt eri mallisista Toyotista joitakin murrosniveliä. On ne kaikki paskoja.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Just tällästä paskaa tää palsta onkin kaivannut jo pitkään
![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kun vaihtaa automerkkiä riittävän usein, niin ei tule yhtä suosikkia. Itsellä on ollut siviiliajossa aikajärjestyksessä Morris, Fiat, Opel, Honda, Opel, Peugeot ja Suzuki. Kaikilla noilla on päästy aina perille, ihme ja kumma.
En nyt sanoisi, että englantilainen tai italialainen auto olisi kauheasti paljon huonompi kuin ranskalainen tai saksalainen. Paras auto noista on ollut Japanin poikien Suzuki mutta niinhän sen pitääkin olla, uusin kun on. Ja onhan se ainoa neliveto noista ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]() kevyt provo
Sittenkun muistetaan se,että,auto alkaa A:kirjaimella,eli Audi tai Amerikkalainen.
Ja pidetään myös se mielessä,että Ladakin on länsi "auto",kun Japanista katsoo
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko muuten missään autossa mitään rajoitinta tai varotinta liian suurella vaihteella vedättämiseen?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
siinä penkin ja ratinvälissä on se anturi jonka pitäs kertoa
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tuo oman merkin ja mallin ihannointi perustuu tietysti monella ihan satojentuhansien kilometrien kokemukseen ja toisaalta tuhansien tai kymmenientuhansien eurojen menetyksien tuomaan karuun varmuuteen.
Oma lukunsa ovat tietysti huhut, juorut ja ennakkoluulot, jotka leijuvat useimpien autojen ympärillä. Esim Rangen vetarit ei kestä, G-mesen etukardaani pyörii väärään suuntaan, Suzuki sammuu ja menee vaan huudattamalla. Mielikuvilla saadaan mollattua toista merkkiä, jolle on ehkä joskus safarilla joutunut antautumaan. Ja pikku rakentelullahan kaikista yllämainituistakin saa toimivia, tuskin mikään auto on sellaisenaan valmis maastoajeluun. Niin nuo englantilaiset ehkä parhaita. Niillä pääsee syvälle metsän siimekseen ja sinne ... sori en vaan malttanut. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Omaa maata. | luppakorva | Chit-Chat | 125 | 23.09.2013 05:34 |
Tänne OIKEAA tietoa 12H-T koneen säätämisestä | allis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.11.2007 16:18 |
Miks signature on VAAN 255 merkkiä?? | Jare | Chit-Chat | 3 | 23.02.2006 21:38 |
Toyota BJ nostaa oikeaa eturengasta, ompas tehova. | Joukka | Linkit | 0 | 30.11.2005 09:59 |