![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo onhan tuotakin tullut kokeiltua. Ihan sm tasollakin tuli pelattua vuosina 2002-2007. Ompa jopa 2006 vuoden 1 divisioonan kultainen palkintokin saavutettu ja ulkomailla 2006 Bumfight 1.divisioonan kultainen palkinto. Helvetin hieno laji, ainut huonopuoli et sekin vie kaikki rahat noin sm tasolla pelatessa. Itse jouduin lopettamaan vuonna 2007, kun ei enää jalat kestäneet helvetillistä rääkkiä. kuusi kertaa nyrjähti vasen nilkka kilpailukauden aikan. Vasta sen jälkeen suostuvat sen sit leikkaamaan. Jos olette jotain järkkäämässä, mulla on jonkin verran vielä suhteita noihin juttuihin niin voin osallistua jotenkin tapahtuman järkkäilyyn. Mukana ollaan kuin perä pukama jos jossakin pelataan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Myös Naamakirjassa...
Löytyy myös Facebookista: https://www.facebook.com/event.php?e...9886040&ref=ts
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Rompe mä soitan sulle huomis päivänä.
|
|
||||
|
||||
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Paintball kamat... | Karvanaama | O/M/V Muut | 2 | 20.10.2009 15:26 |
M: Tippmann 98 custom paintball setti | Pohjolan_Soturi | O/M/V Muut | 0 | 22.04.2006 09:27 |