![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Paintball, eli värikuulailu...Monikos palstalainen harrastaa paintball:ia? Aattelin vaan et olisko vaikka kesällä halua yhdistää maasturiajoihin peinttikisa? Vaiko onko jo menneen talven lumia koko homma?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 16.02.2011 20:50 |
|
||||
|
||||
![]()
Siitähän saa uuden lajinkin, offroadpaitball.
Vois tulla vauhtia ajeluihin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli taannoin harrastettua, kivaa oli mutta ei täälläpäin niin kauheesti väkeä siihen ollut joten jäi unholaan. Helkkarin hauskaa hommaa se kyllä oli, nyt jos lähtis olisi helpompaa mennä porukalla johki ja vuokrata kamat. omat taitaa olla jo antiikkia nykyisiin verrattuna.
Voisi toimia ihan minkä tapahtuman yhteydessä vain, kamojen vuokraaja paikanpäällä ja käytössä sopiva alue ja peli käynnissä kokoajan. |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä on ideaa. Saa kaikenmaailman gangstat ihmetellä, kun metsässä suoritetaan kunnon drive-by-shooting vihollisten leiriin, joilla on liian suuret renkaat
![]() Töissä olis 14kpl pyssyjä ja maskeja. Pitää selvittää saisko niitä lainaan kesällä. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo-o, kuulostaa hyvältä. Mullakin pyssyjä on kymmenkunta, niin onnaa kyl, ja löytyy sit täyttöpullojakin...
![]() Ei muutakun sit vaan hommaa suunnitteleen... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Puolenkymmentä kertaa tullu käytyä ja erittäin mukavaa touhuahan se on. näin offi piireissä jopa erittäin helppo järjestää kunnon "mytinät" kun tahtoo olla noita metsäalueita aika mukavasti käytössä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olen kuulolla jos tästä jotain tulisi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
100-henkilön sodan pystyisin ite varustaan, et aletaas nyt sit suunnitteleen...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 15.02.2011 10:07 |
|
||||
|
||||
![]()
Oijoi, tää kuulostaa hyvältä
![]() Sitte pitää vaan saada mukaan myös motorisoidut joukot, eli jotain tälläistä ![]() Pick-uppien lavakaareen vaan pyssy kiinni ja.... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hieno urheilu laji.
Oon yrittäny ehtiä netistä ohjeita kuinka tehdä ite esim. jousikäyttöinen sinko, millä lentäs joku 50mm pommi n.50m päähän. Onko kellään visioita kuinka tehdä tuo itse? Kompuraa ja akrikaattia on uittumainen roudata metässä niin siksi jousella toimiva 0.5L limpparipulloon ois hyvä tehä kunnon vety/värikuulapommi, mut millä sen ampus esim. 70mm putkesta? chemical warfare!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 14.02.2011 14:43 |
|
||||
|
||||
![]()
Ois kyllä kiva joskus kävästä kokeilemassa! Ei vain ole ollut paikkaa, eikä porukkaa jolla lähteä. Eli jos pelejä järkimatkan päähän Kuopiosta saadaan, melko varmaan 2 tulee välittömästi!
|
||||
|
||||
![]()
on tullu jonkun kerran kokeiltua.. hieno laji. tosin ranchin ladon seinässä edelleen äijän kuva
![]() ja selkäkin jo parantui.. veret siinä irtoo kun piipun selkään joku laittaa... eli suosittelen pelaamista hippasen rauhallisemmassa porukassa...
|
||||
|
||||
![]() TALVITAISTELU TORROLLA!!!
Kahdenviikon kuluttua, 26.2.2011 klo:10:00 lauantaina järjestetään HOK:in Torron ajoalueella "TALVITAISTELU". Makkaravalkeat, ja kuumaa mehua.
Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Varustamaan pystytään 100 osallistujaa. Eli mikäli laji ei ole tuttu, mutta kiinnostaa, niin nyt sitten tutustumaan!!! "Taistelupaketti" sisältää: Maastopuvun, suojamaskin, värikuula-aseen, 500 värikuulaa, makkaran sekä kuumaa mehua. Hinta: 45€ / osallistuja. Ilmoittautumisia otetaan vastaan, O5OO-11O11O / saku ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 14.02.2011 21:04 |
|
|||
|
|||
![]()
Missä tuo paikka sijaitsee? Jotain kordinaatteja tai osoitetta? Ikinä kokeillut tuollaista, mutta monta kertaa pitänyt kokeilla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko tuosta mitään apua google maps Pursiontie, Jokioinen
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl Pursiontie, 31600 Jokioinen Pursiontie, Tammela Pursiontie 322 60.734776,23.522837
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ Viimeksi muokannut elhapero : 14.02.2011 21:36 |
|
||||
|
||||
![]() Kesällä päästään vastaavaan...
|
|||
|
|||
![]()
Metsäsotaa on tullut harrastettua monesti, kerrran oli oikein jyhkeä tankkikin mukana taistossa
![]() https://picasaweb.google.com/paaso31...38629705904114 |
|
||||
|
||||
![]()
Tota, mitäs nuo kuulat ja vehkeet tykkää pakkasesta? Lienee kovaa touhua, jos jäisillä palloilla rätkii? :P
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo onhan tuotakin tullut kokeiltua.
Ihan sm tasollakin tuli pelattua vuosina 2002-2007. Ompa jopa 2006 vuoden 1 divisioonan kultainen palkintokin saavutettu ja ulkomailla 2006 Bumfight 1.divisioonan kultainen palkinto. Helvetin hieno laji, ainut huonopuoli et sekin vie kaikki rahat noin sm tasolla pelatessa. Itse jouduin lopettamaan vuonna 2007, kun ei enää jalat kestäneet helvetillistä rääkkiä. kuusi kertaa nyrjähti vasen nilkka kilpailukauden aikan. Vasta sen jälkeen suostuvat sen sit leikkaamaan. Jos olette jotain järkkäämässä, mulla on jonkin verran vielä suhteita noihin juttuihin niin voin osallistua jotenkin tapahtuman järkkäilyyn. Mukana ollaan kuin perä pukama jos jossakin pelataan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Myös Naamakirjassa...
Löytyy myös Facebookista: https://www.facebook.com/event.php?e...9886040&ref=ts
|
||||
|
||||
![]()
Rompe mä soitan sulle huomis päivänä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Paintball kamat... | Karvanaama | O/M/V Muut | 2 | 20.10.2009 15:26 |
M: Tippmann 98 custom paintball setti | Pohjolan_Soturi | O/M/V Muut | 0 | 22.04.2006 09:27 |