![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Puolenkymmentä kertaa tullu käytyä ja erittäin mukavaa touhuahan se on. näin offi piireissä jopa erittäin helppo järjestää kunnon "mytinät" kun tahtoo olla noita metsäalueita aika mukavasti käytössä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Olen kuulolla jos tästä jotain tulisi. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
100-henkilön sodan pystyisin ite varustaan, et aletaas nyt sit suunnitteleen...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 15.02.2011 10:07 |
|
|
||||
|
||||
|
Oijoi, tää kuulostaa hyvältä
Sitte pitää vaan saada mukaan myös motorisoidut joukot, eli jotain tälläistä Pick-uppien lavakaareen vaan pyssy kiinni ja....
|
||||
|
||||
|
Hieno urheilu laji.
Oon yrittäny ehtiä netistä ohjeita kuinka tehdä ite esim. jousikäyttöinen sinko, millä lentäs joku 50mm pommi n.50m päähän. Onko kellään visioita kuinka tehdä tuo itse? Kompuraa ja akrikaattia on uittumainen roudata metässä niin siksi jousella toimiva 0.5L limpparipulloon ois hyvä tehä kunnon vety/värikuulapommi, mut millä sen ampus esim. 70mm putkesta? chemical warfare!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 14.02.2011 14:43 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Paintball kamat... | Karvanaama | O/M/V Muut | 2 | 20.10.2009 15:26 |
| M: Tippmann 98 custom paintball setti | Pohjolan_Soturi | O/M/V Muut | 0 | 22.04.2006 09:27 |