Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 11.02.2011, 19:08
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Timo: Pystyy varmasti tottumaan noihin omituisuuksiin mutta tottumaton ei pysty ajamaan autolla joka ei käänny

Veijonessolle tiedoksi, että miun foliohatussa on koko ajan vähintään yhtä kuuma kuin vaihteistossa oli heti sen jälkeen kun aloin syöttämään umpihangessa jatkuvasti etulukko (ja takalukko) päällä. Sattumaa tai lukosta johtuva seuraus, mutta 9 tuntia revittelyä ilman lukkoa eikä laatikko kuumentunut yhtään. Sit lukkoakseli paikalleen ja laatikko alkoi kuumenemaan heti. Tuolla toisessa topicissa oli sanottu hyvin, että ei näistä kannata väitellä, jää molempien versioiden kannattajille paremmin osia Monessa kohtaa vaan on tuntunut joku ratkaisu todella hyvältä kun ei ole tiennyt paremmasta.

No ei kai se lukkojen vika oo jos laatikko ei kestä neljänpyörän kuormaa!

Yhtä hyvin vois sanoo että paskat valot kun syö akun tyhjäks yön yli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:n lukot akseleihin? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 07.01.2010 06:10
O: patukan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.11.2006 21:16
O: patukkaan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.10.2006 14:02
V: Tuulilasivene vaihdetaan Jeep Wagoneeriin O/M/V Muut 2 25.09.2005 08:08
M: JEEP Dana 44 akselit O/M/V Muut 3 27.06.2005 21:40


Sivu luotu: 11:15 (GMT +2).