![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kahdesta männästä oli ylimmäinen rengas poikki. ja toinen näistä oli tämän tuhon tehny. kaikissa männissä oli rajun paljon kulunu se ylimmäinen rengas väli.. yhdessä laakerin puolikkaassa oli ihme koloa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
oho, aivan samannäköstä laakeri-eroosiota jota HDJ n koneista yleensä löytyy... minkäikäinen kone + onko tietoa onko laakeroitu jälkeenpäin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eikös tuossa kuvassa näytä siltä, että laakeri on kulunut isommaltakin alueelta enemmän kuin pelkät noi reiät? Onko vastapuolella kans samanlaista kulumaa, jos vaikka kampura ois hitusen verran kiero?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
toi kuva hämää ku pyyhkäsin sitä puhtaaks öljystä likasella hanskalla. ei oo toinen liuska kulunu, ainostaa noi kolot toisessa.
öljypohja on jostain syystä ollu joskus auki ku oli nii prkl kovin mämmillä kiinni ettei auki meinannu saada. varmaankin laakeroitu joskus kun laakerit on niin hyväs kuosis. kone on -87 ja 604tkm ajettu. onkos noi australian osat laadukkaita? on kuiteski melko ilmanen setti. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Taitaa olla 600tkm ihan sopiva peruskorjausväli tuolle konemallille kun niillä metreillä tuntuu nuo männät pettävän monella. Tuossa moottorissa olisi tuho tullut joka tapauksessa hetken päästä kun tuo liuska olisi pettänyt ja tuhonnut kammen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
juu ja se ylä rengas välikin oli parissa männässä kulunu pari kolme milliä ylä ala suunnassa. siis silleen että kohta ois voinu laittaa toisen renkaan kaveriks tosiaan aika pienillä kilsoilla väsyy.. kumarrus mbn suuntaa taas ![]() MITÄS SANOTTE NOISTA AUSTRIAN OSIEN LAADUSTA? kestääkö seuraavat puoli milliä? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Itse tilasin täältä pari vuotta sitten patrolliin moottorin osia, ei ollut ainakaan kiinalaisia osia yhtään ja vastasivat jokaiseen huonolla englannilla kirjoitettuun mailiin. Löytyy vaikka mitä osaa dieseleihin.
http://www.dieselspares.com.au/rebuild_kits.html |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jep,viimeinen varmistus.Tuota valkoista en ole nähnyt ikinä missään muualla kuin tehtaan jäljiltä.Korjaamoilla moottorisilikoni on punainen,musta tai harvoin sininen.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mä luulen, että puolen miljoonan kesto riippuu enemmänkin siitä, mitä koneistetaan ja kuinka hyvin esim. hiotaanko runkolaakerit alikokoon ja suoristetaanko mahtoollisesti kiero kampura jne. ja sitten siitä, miten hyvin koneen niputtaa, kuin osista. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj61 kaikki virrat hävis missä vika? | ha-tang-wa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.01.2010 19:14 |
| LJ ei käy, missä vika? | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.02.2008 22:06 |
| Missä vika? | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 08.10.2007 17:00 | |
| 2lt kone huonosti käyntiin missä vika? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 15.04.2007 12:18 |
| Help missä vika | Yleiset | 4 | 04.01.2005 11:07 | |