Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi
Eli ei todennäköisesti ole koskaan aukaistu,tuon ikäisessä koneessa öljypohja on liimattu tehtaalla kiinni.Kyllä tuo näyttää ihan laakerimetallin väsymiseltä,siitä öljyreiästä lähtenyt lohkeamaan.Sekin puoltaa noiden olevan alkuperäiset.
Taitaa olla 600tkm ihan sopiva peruskorjausväli tuolle konemallille kun niillä metreillä tuntuu nuo männät pettävän monella.
Tuossa moottorissa olisi tuho tullut joka tapauksessa hetken päästä kun tuo liuska olisi pettänyt ja tuhonnut kammen.
|
niin tiiä sitte? sellasta valkosen väristä tiiviste liimaa. siitä vaan päättelin että joku ois aukonu kun sitä liimaa oli ihan vitusti liikaa laitettu. pursunu sisäpuolellekkin ketusti liikaa..
juu ja se ylä rengas välikin oli parissa männässä kulunu pari kolme milliä ylä ala suunnassa. siis silleen että kohta ois voinu laittaa toisen renkaan kaveriks
tosiaan aika pienillä kilsoilla väsyy.. kumarrus mbn suuntaa taas
MITÄS SANOTTE NOISTA AUSTRIAN OSIEN LAADUSTA? kestääkö seuraavat puoli milliä?