Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2011, 12:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Voisko tätä sääntöä kutsua ihan suzukisäännöksi? Onhan se tietty helpompaa valita lähtökohta (suzuki tai jeep), että saa kilpailukykyisen (kapeakorisen) auton. Onko oikeasti tunnistamisen kannalta tärkeää että auto on juuri oikean levyinen? Ja onko unimogin alustalla oleva suzuki alunperin mersu?
Mites muuten stanujen sallitut ja kielletyt renkaat, oliko tuo sääntö jo 2010?

T: nyybibaxxter
Tosta kapeakorinen koppa joutuu tosin hiema modaileen, jotta kelpaa sääntöön, mutta olis kapee



Rengaslista on munkin mielestä ollut jo jonkin aikaa Suomenkin säännöissä mukana.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 01:05 (GMT +2).