Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 09.02.2011, 00:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ruck jassell Näytä viesti
kansivammaisten "leima" on valitettavasti lyöty noihin 3litran Cruisereihin,mutta niistähän ei saa puhua mittään
Totta tämäkin. Ainakin ennen feisliftiä -99 valmistetuissa tuntuu tätä tautia olevan. Mutta helppo vaihtaa eikä ees maksa kauheesti, tonnilla saa täydellisen kasatun uuden kannen tiivisteineen ja pultteineen. Kiinalaiseen 500€:n kanteen ei kannata kylläkään haksahtaa, kuten allekirjoittanut teki. Sai tehdä 4 kk:n jälkeen saman rempan uudestaan.

Mutta ompahan noita kansia mennyt 2.8TD Pajeroistakin, 2.5TD-malleista puhumattakaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L200 2ov, Pajero 3ov, Hilux 2ov, land cruiser 3ov. maastopeliä Maasturiprojektit 5 25.03.2009 19:23
Land Rover VS Land Cruiser jussi83 Tekniikka & Jutustelu 13 05.01.2009 20:15
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser Tekniikka & Jutustelu 35 15.08.2007 18:45
M: Land Cruiser LJ-70 PikkuF O/M/V Muut 0 10.06.2005 22:18
Pajero/Land Cruiser automaatin kulutus HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 2 31.12.2004 15:38


Sivu luotu: 13:32 (GMT +2).