Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 06.02.2011, 01:19
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lalli bj40 Näytä viesti
uskoisin että 95% katsastus miehistä luulee että laakerit löysällä / hajalla Väleää on sivuttain bertan taka akselissa lähes aina.

tuo c-sokka on kieltämättä aika epävarma keksintö eikä ihmekkään että uudemmissa malleissa ei sellaisia enää ole. kertomuksia oon kuullu kuinka rengas on mutkassa lähteny vetarien kanssa eri suuntaan kun auto.
Kokemuksia on

Sitten vaihtu akseli.

tuota akselin päittäisvälystä ulospäin säädetään shimmilevyllä, joka tulee tasausrattaan ja kotelon väliin. löytyy räjäytyskuvista....

tuolla shimmaamalla jos teet niin JÄTÄ PIENI VÄLYS ÄLÄ TEE LIIAN TIUKKAA! syö sen c-klipsin tai katkee vetarin pää
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota kytkinlevy ongelma (BJ40 -----> 12H-T) Jeep-Ukko Tekniikka & Jutustelu 39 11.10.2010 19:16
Bj40 etuakseli ongelma Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2010 20:29
BJ40 levyjarru ongelma mikkohen Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2008 06:22
patrol lukko ongelma Tekniikka & Jutustelu 5 10.11.2006 17:45
Bj40 Jarru ongelma.. ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 16 25.08.2006 21:23


Sivu luotu: 11:35 (GMT +2).