Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 04.02.2011, 22:13
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sako Näytä viesti
Oisko näistä tiedoista apua. Joskus Kirjoittelin mitsun foorumille oman pajeron liika lataus ongelmasta...

Laturissa on kaksi napainen liitin josta toinen johto (valk.) menee merkkivalolle ja toinen (sin.) akulle. Niin se (sin.) johto voi olla poikki (nostaa jännitteen 15V jos poikki) joka menee suoraan akkuun.

Ota liitin irti ja mittaa ne nastat, toiseen tulee akun jännite (jos on kunnossa "sin") ja toiseen akunjännite n.12v-0.7V kun laittaa virrat päälle (merkkivalon johto "valk").
Eikö vain, että siitä johdosta mitataan, ettei sieltä laturista, vai
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ alkoi ravistaa Reikä_eero Tekniikka & Jutustelu 17 07.10.2018 17:52
Pajeron öljyvalo Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 9 01.11.2010 21:59
12H-t alkoi naputtaan ?? kaapo Tekniikka & Jutustelu 2 23.07.2010 10:40
Patrol GR:n öljyvalo ja paineet... ? peraaa Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2009 09:36
Mistä kaikki alkoi Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 0 12.09.2003 19:11


Sivu luotu: 09:00 (GMT +2).