Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2011, 20:04
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

[QUOTE=454SS;736576]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti

ABS jarrullisissa on isommat ristikot ja kait jollain randomilla niitä on heitelty muihinkin malleihin. Ei tuo ristikoiden pikkasen isompi koko kyllä anna mitään juhlimisen aihetta vetareiden kestävyyden kannalta.
Joo niin mä vähän arvelinkin, pitäskö alakaa hieromaan sitten kauppaa siitä sun etuakselista ja välityksistä samalla peräänkin, eikös ne käy tohon mun Jeeppiin suoraan iliman suurempia tekoja.
Pysyn kumminkin vielä ns. katsastus ja tieliikenne hyväksytyn Jeepin kannalla, toi sun projektis näyttää aikas mahtavalta.

P.S jännä juttu mulla ei tarvi olla kattia ja rekisteriotteessa ei puhuta mitään ABS jarruista

__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita

Viimeksi muokannut sjeeppi : 03.02.2011 20:06 Perustelu: Loppukirjoitus lisätty
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2011, 20:39
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.456
Perusasetus

[QUOTE=sjeeppi;736580]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti

Joo niin mä vähän arvelinkin, pitäskö alakaa hieromaan sitten kauppaa siitä sun etuakselista ja välityksistä samalla peräänkin, eikös ne käy tohon mun Jeeppiin suoraan iliman suurempia tekoja.
Pysyn kumminkin vielä ns. katsastus ja tieliikenne hyväksytyn Jeepin kannalla, toi sun projektis näyttää aikas mahtavalta.

P.S jännä juttu mulla ei tarvi olla kattia ja rekisteriotteessa ei puhuta mitään ABS jarruista
Juu se on '90 vuoden suomiauto ni eihän täällä silloin tiedetty mitään kateista eikä varmaan abs- jarruistakaan.. se hyvä puoli tossa on, että sun on helppo vaihtaa normijarruihin tuo bendixin systeemi, ku ei ole otteessa mainintaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.02.2011, 20:49
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

[QUOTE=sjeeppi;736580]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti

Joo niin mä vähän arvelinkin, pitäskö alakaa hieromaan sitten kauppaa siitä sun etuakselista ja välityksistä samalla peräänkin, eikös ne käy tohon mun Jeeppiin suoraan iliman suurempia tekoja.
Pysyn kumminkin vielä ns. katsastus ja tieliikenne hyväksytyn Jeepin kannalla, toi sun projektis näyttää aikas mahtavalta.

P.S jännä juttu mulla ei tarvi olla kattia ja rekisteriotteessa ei puhuta mitään ABS jarruista
Kyllähän se lukkoakseli joutais pois kuleksimasta. Etuakseli on ihan bolt on paketti, tais mennä vajaa pari tuntia kun kisaolosuhteissa laitettiin tuo akseli alle talvieksyssä viime vuonna. Takapäähän joutuis sitte shimmailemaan uuden välityksen. Tuosta siun nykyisestä saisit varavetoakselit, ne kun alkaa järkevänhintaisina käytettyinä olla aika vähissä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Dana30 tasauspyörästön rattaat Mika.U O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 14.01.2011 22:08
Myydään 4.56 välitykset Dana35C timmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.09.2010 17:44
Myyty dana30/35 akselit linttala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.11.2009 22:37
Myyty Jeep murikat, etu (Dana30) ja taka (Dana35) Kimpsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 15.10.2008 08:35
Syötön määrä? Repro Tekniikka & Jutustelu 3 22.03.2006 20:50


Sivu luotu: 16:28 (GMT +2).