Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 27.01.2011, 19:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tietääkseni 2,8 tekniikassa on molemmat murikat isommat. Joten keulaankin käynee sitten se ARB:n 110 jos sinnekkin jotain joskus haluaa.

Ja täällä tietoja lukosta ja siitä mitä se sisältää:
http://www.4x4wire.com/mitsubishi-te...montero-pajero

Sitten täällä tietoa ajantaisaista noista välityksistä, peristä, akselista ja tuosta lukon kanssa värkkäämisestä:
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=34204
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=23638
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko farmari h-autoon mahdollista saada katsastettua lisäpenkkejä perälle? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 15 17.02.2014 22:47
Myyty Gen2 Pajeron osia Gary Grand O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 31 06.03.2013 09:26
pajeron akselimassat gen2 jv Tekniikka & Jutustelu 7 01.05.2010 14:27
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
6x6 onko mahdollista? Solenoidi Tekniikka & Jutustelu 27 06.03.2008 20:55


Sivu luotu: 06:31 (GMT +2).