Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2011, 16:54
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

On keskellä. Mikäs välitys Pajerossa on?

__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.01.2011, 17:15
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

useita eri vaihtoehtoja..


http://www.mitsubishi4wd.com/foorumi...opic,31.0.html

tuosta voi valita mieleisen...

klupilta löytyy helposti...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.01.2011, 17:28
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
On keskellä. Mikäs välitys Pajerossa on?
kvg

Gen 1

2.3TD = 4.875, 5.29
2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
2.5TDI = 4.625, 4.875
3.0 V6 = 4.625, 4.875
t/case = 1.944:1 low range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6

Gen 2

2.6 = 4.875
2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
3.0 V6 = 4.625, 4.875
2.8D = 4.875
2.8TDI = 4.90
3.5 DOHC V6 = 4.636
t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6

Gen 3

2.8TDI = 4.90 5sp man
3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man
3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
t/case = 1.90:1 for all
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.01.2011, 17:34
ruck jassell:n Avatar
ruck jassell ruck jassell ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.06.08
Sijainti: laukaa
Viestit: 121
Perusasetus

omassa gls 2.5tdic ol ainakin 5.285,tuo lienee yleisin.Ainakin kahdessa itellä ja muutamalla kaverilla vastaavissa oli tuo.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.01.2011, 18:32
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Mulla vm-88 Gen1 pitkä pajero ja siinä välitykset 4.875

Pätkässä ja V6 bensassa yleensä 4.625


Olenkin miettinyt että jos vaihtais Gen2 molemmat akselit 5.29 välityksillä.

Onko kellään vastaavasta kokemuksia?

Viimeksi muokannut Black Bear : 27.01.2011 18:45
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.01.2011, 19:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tietääkseni 2,8 tekniikassa on molemmat murikat isommat. Joten keulaankin käynee sitten se ARB:n 110 jos sinnekkin jotain joskus haluaa.

Ja täällä tietoja lukosta ja siitä mitä se sisältää:
http://www.4x4wire.com/mitsubishi-te...montero-pajero

Sitten täällä tietoa ajantaisaista noista välityksistä, peristä, akselista ja tuosta lukon kanssa värkkäämisestä:
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=34204
http://www.outerlimits4x4.com/viewtopic.php?f=4&t=23638
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.01.2011, 20:01
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ruck jassell Näytä viesti
omassa gls 2.5tdic ol ainakin 5.285,tuo lienee yleisin.Ainakin kahdessa itellä ja muutamalla kaverilla vastaavissa oli tuo.
Oliko tuo malli super select?

Eikös siinä ollut etupäässä se alipaineella toimiva lukko?

Minkälainen toi systeemi on käytännössä,onko toimiva?
Vai laittaakko suosiolla ARB
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.01.2011, 20:42
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

Nyt alkoi kiinnostaa, kuinkas helpolla noi gen2 superselectin perät sais asennettua ykköskoppaaseen pätkään..
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.01.2011, 20:56
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Oliko tuo malli super select?

Eikös siinä ollut etupäässä se alipaineella toimiva lukko?
Juurikin napalukot.
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 27.01.2011, 21:51
ruck jassell:n Avatar
ruck jassell ruck jassell ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.06.08
Sijainti: laukaa
Viestit: 121
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Bear Näytä viesti
Oliko tuo malli super select?

Eikös siinä ollut etupäässä se alipaineella toimiva lukko?

Minkälainen toi systeemi on käytännössä,onko toimiva?
Vai laittaakko suosiolla ARB
joo napikset menee päälle alipaineella edessä,super selectejä ollu kaikki mutta myös GL malleissa joissa ei oo superselectiä niin niissäkin on tuota 100pros lukkoa takana.ARBbia saa vain muistaakseni v6 bensaan eteen kun siinä on se 8tuuman perä ja kiisselissä 7,5 tuuman murikka.Jos vain muistelen oikhein
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 27.01.2011, 21:59
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Eikös tuollaisessa super select laatikollisen etuakselissa ole vain toisen etukardaanin katkaisu alipainetoimisella holkilla ja navat on kiinteät kokoajan?

Ja jos joku tarvii tuollaisen gen2 voimansiirtoa, niin sellainen löytyisi toistaiseksi joutilaana sopivaa korvausta vastaan. sisältää siis akselit tukivarsineen ja uuden kytkin akselin vaativan ss laatikon.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 27.01.2011, 22:23
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ruck jassell Näytä viesti
joo napikset menee päälle alipaineella edessä,super selectejä ollu kaikki mutta myös GL malleissa joissa ei oo superselectiä niin niissäkin on tuota 100pros lukkoa takana.ARBbia saa vain muistaakseni v6 bensaan eteen kun siinä on se 8tuuman perä ja kiisselissä 7,5 tuuman murikka.Jos vain muistelen oikhein
Jep,eli ainoa vaihtoehto on ARB:n asennus tohon 8"- etuperään.

Ongelmana on vaan,että V6 bensassa on tietääkseni 4.625 välitykset,enkä tohon lähde mielellään vaihtaan.
Vai onko jollain tiedossa 8" etuperää 4.875 välityksillä?

Jos löytyy,niin nyt olis varmat kaupat tiedossa
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 27.01.2011, 23:11
Axl:n Avatar
Axl Axl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Turku
Viestit: 254
Perusasetus

ARB käy kyllä 2.8TD:hen eteen, RD110.
Ainakin mulla tossa on sellanen.
__________________
Pajero 3.0 V6 -89
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko farmari h-autoon mahdollista saada katsastettua lisäpenkkejä perälle? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 15 17.02.2014 22:47
Myyty Gen2 Pajeron osia Gary Grand O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 31 06.03.2013 09:26
pajeron akselimassat gen2 jv Tekniikka & Jutustelu 7 01.05.2010 14:27
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
6x6 onko mahdollista? Solenoidi Tekniikka & Jutustelu 27 06.03.2008 20:55


Sivu luotu: 11:08 (GMT +2).