![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Erittäin hyvin sanottu!!! Toi ilokaasu homma oli mullekin täysi yllätys. Mutta näinhän se aina on mennyt.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaippa tossa boxissa oli sitten ne kiekkarajat missä kytkee ja sammuttaa kaasut?
Meinaan, ettei tuukka tee tuukat testipätkällä..
__________________
Broken Back Team #1 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Muistakaa nyt kuitenkin kaikessa hälinässä nämä suunnistuskisatkin!!! Vuosi sitten Ossin kommentti oli ettei viititty lähteä yhdellä autolla kun ketään ei tullut mukaan toiseen autoon...!!!
T: Jussi |
|
#4
|
|||
|
|||
|
varmaan kahet suunnistuskisat kahlataan läpi oulainen ja euran kisa .Kyl nää päivä pörinät on vaan ottanut voiton niitä on vaan paljon helpompi ajella.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyl tulee komee. Saapuuko tää vielä joskus kämmäkkään ajeleen vai tarviiko lähtee jonnekkin pisemmälle katsoon tän ajoja?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Harmi vaan kun on tuota lunta niin paljon, eteneminen Kämmäkän kallioilla ei varmaan ole yhtään sen helpompaa vaikka olisi useampikin köyhän miehen turbo takakontissa. ![]() Tosin ei sitä tiedä mitä unia mestari näkee ensi yönä. Kiinnostaa kyllä raportoijaakin.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pientä näpertelyä on tehty viime päivinä. Tässä vaiheessa ne aikaansaannokset eivät ole kovin näkyviä vaikka pitkät illat olisikin rakenneltu.
Keulan/typpi-iskareiden tukiputket sekä iskarit on paikoillaan. Jäähdytin ei mennyt heittämällä sille varattuun paikkaan, vaan yhden letkun takia piti ottaa taas rälläkkä, hitsauskone ja sutimaalia esille. Jos niin hienosti käy, että oikein sponsoriosan ilmatteeksi saa, siitä pitää ehdottomasti mainita! Tässä auton ensimmäinen lahjaksi saatu osa: Jegsi on siitä hyvä, että nopeiden toimitusten lisäksi sieltä saa joskus jotain kaupantekijäisiksi. Kun tilasi jäähdyttimen, sai siihen sopivan korkin ihan free beenä. Tosin korkin merkki ei jää epäselväksi, eli tässä sitä mainostetaan tyhmänä ja vielä kehujen kera. ![]() Nitrous systeemejä on myös hahmoteltu konehuoneen puolelle. Pitkän harkinnan jälkeen Edelbrock jää hyllyyn odottamaan aikoja parempia ja tilalle hieman halvempi ratkaisu. Tällä autolla kun ei sinne kuuhun muuteskaan mentäisi. Ei BJ:n runko kestäisi.![]() Pakoputkien kytkentä myllyyn oli menossa kun poistuin paikalta. Paljon onkin vielä kytkettävää, ennen kuin ekat henkoset kuullaan. Ja niiden ekojen henkosten jälkeen todennäköisesti sitäkin enemmän mikäli aikaisemmat V8 virityksien kokemukset toistuvat.
|
|
#8
|
|||
|
|||
Ensi henkoset otettu, liekkejä ja pientä pettymystä...
Pientä värkkäilyä on taas tapahtunut. Vaihdekepille on tehty pykäläkolot helpottamaan vaihteen vaihtamista.
Peruutusvalotekniikkaa. Nitrovermeitäkin on kytketty, mutta toistaiseksi käy vielä pelkällä pensuunilla. Tulpanjohdot on uudet ja ilmeisesti sopivat. Mutta sitten asiaan. Ensimmäinen käynnistys. Sytkäboxi ei ole vielä kytketty. Huom. mestarin lievästi pettynyt ilme. ![]() Ilme ei iloksi muutu. Ei tästä kierroskonetta tullut vieläkään. Sytkäboxi siltä osin ei ole tarpeen. Venttiilijouset taitavat olla näissäkin kansissa löysät. Mutta tässä kohtaa pitää mainita että satsaamalla enemmän euroja tämäkin ongelma olisi poissa. Nämä ovat hintaluokassa edulliset kannet.Sen verran tapahtumia tuntui auton takapäässäkin olevan että piti vielä kuvata sieltäkin. Liekkiä tuuppaa pakoputkesta, mutta siitä huolimatta ei tällä päästä maata kiertävälle radalle. ![]() Ensimmäisiksi käynnistyksiksi ehkä ok. Lisää töitä ja roimasti säätöä, eiköhän se sitten joskus ala kasilta kuulostamaan. Tuskimpa Ossi alkaa venttiilijousia vaihtelemaan. Onneksi varajärjestelmänä tulee olemaan ilokaasu. Voipi hän alkaa harjoittelemaan samalla foffia kämmäkässä. ![]() Eli näyttää siltä että ainoa iso muutos aikaisempaan on entistä isommat desibelit. Äänenvaimentimet ovat samat kuin ennenkin. Pakosarjojen liitokset tosin taitavat hieman vuotaa joten korjaamalla se vika saundit toivottavasti hieman pienenevät. Äänenvaimentimia täytyy asentaa enemmän tai paremmat. Monelle radalle kun alkaa olemaan noita desibelirajoja. Huomenna ehkä nähdään ensimmäiset lumihanki koeajot. ![]() Laitan muuten kuulosuojaimet seuraavalla kertaa kun menen kuvaamaan, korvissa humisee vieläkin... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Holley 750vac | lasse228 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.05.2009 06:22 |
| v: holley 650 tuplapumppu | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.05.2006 23:04 |
| 750 carter vai 600 holley? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.04.2006 22:22 |
| Jeep 360 V8 + Holley? | Make66 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.11.2005 12:15 |