Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 11.01.2004, 08:24
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kunhan tässä heräilee niin tarvii lähtee tallille rälläkoimaan just leimattua berttaa johon tulee "amerikkalaistyylinen" SOA, SR?, Hysteer, traction bar, Longfield murrokset, 35" mtr omatekoisille beadlockeille jne. Saas nähdä mitä siitäkin tulee...
Hei luin muuten että shackle reversal olisi todella rankka kardaanien "slide yoke"ille (mikä sekin taas on suomeksi?). Joku sanoi että normaalissa käytössä ei ole saanut yokea kestämään pari vuotta pidempään. Harkitse vielä tuota asiaa, en usko että kannattaa. Sillähän pyritään vain hillitsemään "bump steer"iä, oletko kokenut sen kovin suureksi ongelmaksi? Onko ohjausiskari kunnossa?

--
Antti R.
1978 HJ-45LP

Edit: tämä siis nimenomaan Land Cruiserissa.

Edited by - anttir on 11/01/2004 08:26:27
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
Patrolliin spoa! PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 45 13.03.2007 22:25
Mikä on SOA ja SPOA Tekniikka & Jutustelu 6 03.12.2005 14:02
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20


Sivu luotu: 10:54 (GMT +2).