![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrolliin spoa!Miten kun tänään aloitin tota spoaa tekemään niin pitääkö kardaaneja paljon jatkaa ja miten niitä ois helpoin jatkaa? Entä toi ohjaus pitääkö paljon väännellä ja käännellä? En tänään kerennyt ottaa kuin taka-akselin irti ja en ehtinyt tutkia sitä kardaania sen kummemmin mutta äkkiä katsottuna sen saa poikki keskeltä,taitaa olla pooriliitos mutta saako sitä irti on toinen juttu,onko ne ollut miten tiukassa yleensä ja millä on parhaiten lähtenyt? Ja sitten vielä se tärkein juttu,noi napojen kääntö,onko pakolliset(tuleeko aivan perse jos ei käännä),ja miten paljon pitää kääntää noin suunnilleen jos kääntää? Kiitti vastauksista jo etukäteen! Edited by - PatrolAss on 25/02/2005 23:25:39
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
spoa sj:hin | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 22:02 |
M: Patrolli, spoa ym. | JKY | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.04.2007 21:23 |
soa/spoa? | tolavi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2007 22:01 |
HJ61 spoa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.07.2004 17:20 | |
SPOA vai vinssi | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 12.01.2004 08:41 |