Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2005, 22:52
PatrolAss PatrolAss ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.07.04
Sijainti: Nivala, .
Viestit: 291
Perusasetus

Patrolliin spoa!


Miten kun tänään aloitin tota spoaa tekemään niin pitääkö kardaaneja paljon jatkaa ja miten niitä ois helpoin jatkaa?
Entä toi ohjaus pitääkö paljon väännellä ja käännellä?
En tänään kerennyt ottaa kuin taka-akselin irti ja en ehtinyt tutkia sitä kardaania sen kummemmin mutta äkkiä katsottuna sen saa poikki keskeltä,taitaa olla pooriliitos mutta saako sitä irti on toinen juttu,onko ne ollut miten tiukassa yleensä ja millä on parhaiten lähtenyt?

Ja sitten vielä se tärkein juttu,noi napojen kääntö,onko pakolliset(tuleeko aivan perse jos ei käännä),ja miten paljon pitää kääntää noin suunnilleen jos kääntää?

Kiitti vastauksista jo etukäteen!



Edited by - PatrolAss on 25/02/2005 23:25:39

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20
SPOA vai vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 29 12.01.2004 08:41


Sivu luotu: 21:49 (GMT +2).