![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niva on ainoo oikee maasturi. Jatkuva 4-veto, manuaalisesti kytkettävä tasauspyörästön lukko, manuaalinen alennusvaihteisto, puolen metrin kahluusyvyys, renkaat aivan korin kulmissa ja ajaton muotoilu. Mitä muuta voi toivoa maasturilta? Ai diesel? Ehei. Ei maasturilla niin paljoo ajeta, varsinkaan, kun dieselin hinta ja vero nousee nousemistaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo kyllä mullaki noita kilsoja tulee kun laskee viikolta työajot + omat ajot niin varmaan viikossa tulee ajettua 800 - 2000km riippuen sitte vähän tietysti mut kuitenkin
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
jospa palattais aiheeseen hetkeks ja jos joku kertois nyt sen että mitä lukkoja noissa hodareissa mahdollisesti on ja onko sähköllä vai mekaanisesti toimivia? mites tommosen hodarin rekisteröiminen kuorma-autoks? vaaditaanko siinä muuta kuin kokonaismassa vähintään 3000kg? hodarissahan se minun käsitykseni mukaan olisi 2960kg eli ei puuttuis ku 40kg.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kuorma-autoksi muuten vaaditaan vähintään 3500 kg...
![]() Eikä se muutenkaan onnistu, oli asiasta jossain muualla juttua. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
GX-malleissa ilmeisesti aina vakiotavaraa. VX-malleissa enemmän lukottomia. Eli niissä ei aina ole etu+takalukkoja. +sitten HZJ vaparikoneisissa ei myöskään noita tasauspyörästöjen lukkoja ilmeisesti aina ole. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
no itte jos olisin ostamassa suuren kokoluokan maasturia niin kyllä rehellisesti sanon että passaisin hodarin.
aika kallista ylläpitää, osat kalliita eikä saa tarvikkeena. esim etuloksun kun jouduin omaani ostamaan niin 600e makso tojolla. ja kaikki muutenkin kalliita. sit on vielä ne kalliit tyyppiviat, esim takalukko mikä on muutenkin perseestä kaikinpuolin. kansii muuttaa paineilma toimiseksi. etuperä väljistyy kun liian himpula tohon autoon. ruiskutuspumput hajoilee ja esim suuttimet vitun kalliita. kuluttaaki aika reilusti jos vertaa esim hj:hin. tosin nää ei juurikaan mätäne. ja en siin tota omaa vanhaa autoa tällä ollut tarkotus mollata ja en tarkota etteikö se olis hyvä peli. itte harkittisin uudempaa tosta 3l turbolla, niistä ei kyl kokemuksia.ei oo tosin lukko kun takana mut kuka niitä käyttikses tarvii, niin ja risukeula...varmasti pääsee tarpeeks pahaa paikkaa silläki jos kyse edelleen käyttiksestä. harraste vehkeenä sitte eri juttu. Viimeksi muokannut tjl : 02.01.2011 15:56 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mä en kyllä kahden Hodarin kokemuksella keksi paljoakaan pahaa, hinnoissaanhan ovat mutta se ei ole auton vika, moni muukin hyvä auto on kalliimpi ostaa ja ylläpitää kuin massatuotteet
Kaikki kuluu, näillä yleensä ajetaan verrattain paljon, ja tietyt tyyppiviat ja ominaisuudet kun hyväksyy ja malttaa laitella alta pois ennenkuin porsii, niin hyviä ovat Pientä kutinaa olis itelläkin tuollaiseen HDJ 100 seen... Siis ihan tielle, ei offiin Uudemmista, 2000 luvun loppupuolen LC sta ei kokemuksia, mutta jotenkin eivät vakuuta mua
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä putket7mutkat kannattaa hommata? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2008 13:14 |
aikeissa ostaa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.04.2006 12:29 |