![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino
Lainaus:
Tuon 100mm ajattelin aikaansaada 3" jousituskorotuksella + 235/75-15 renkailla, joista yhteensä tulee jos oikein olen laskenut hieman alle 100mm. Korjatkaa kiireesti jos olen väärässä ennen kuin tilaan Calminin alustasarjan!
Viimeksi muokannut ruxu : 30.12.2010 10:50 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tarvitaan se traction bar (kiertorajoitin) ainakin taakse näiden korottavien jousienkin kanssa. Itse kokeilin ensin ilman sitä ja takapäähän siinä meni solmuun ojan ylityksessä.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino
Kiitos - tuohan oli hyvä tietää. Näin vasta-alkajana minulla oli käsitys että tuo jousien kierto-ongelma tulee vasta SOA:n kanssa. Sitten täytyy kai väsätä/hankkia tuo kiertorajoitinkin - onko kellään kokemusta tuosta Porlan pajan kiertorajoittimesta ja sen toimivuudesta. On tarvetta tilata sieltä vähän muuta hilpettä niin samalla tuokin sieltä löytyisi jos on toimiva...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kans toi Calminin 3" satsi Cros4wd:ltä
![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#5
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino
Taas ilta tallissa - enää purettavana kattoverhoilu ja ovien lasit ja lukot. Sen jälkeen pääsee peltihommiin, varmaan ensi viikonloppuna. Taidan aloittaa takaosan muokkauksella niin häviää siinä samalla muutamat mätäkohdat ja muihin pääse paremmin käsiksi.
Kysyin tässä taanoin miten hapettuneet tuulilasinpyyhkijän akseliston mutterit saa irti kun onnettoman ohuesta takalaipasta ei saa millään kunnolla kiinni. Koko sydeemi vaan pyörii ympäri. Jos jollakin on sama ongelma niin tämä kikka toimi ainakin minulla. Epätoivoisena meinasin jo mutterihalkaisijalla hoitaa irroituksen mutta sitten päätin puristella sillä hieman mutteria joka kyljeltä - ja sen jälkeen se aukesikin. Pienet jäljet mutterissa ei haittaa mitään koska mutteri jää suojakumin alle. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa melkein miettiä soodapuhallusta ennen koritöitä, voipi säästää hermoja kummasti.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() MutantRhinoLainaus:
Onkohan Suskan kokoisen vehkeen soodapuhalluttaminen kuinka arvokasta? Onko tietoa pääkaupunkiseudulla - Mäntsälä alueella soodapuhalluksen tekijöistä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suska 410 | Ripe24 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.11.2009 22:09 |
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. | maraX | Maasturiprojektit | 2 | 03.02.2007 08:32 |
hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |
M suska | O/M/V Muut | 7 | 04.03.2005 22:17 | |
O SUSKA 410 TAI 413 | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2004 21:33 |