Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.12.2010, 08:25
ruxu:n Avatar
ruxu ruxu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.04.09
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

MutantRhino

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Volvon laatikko hässäkän joskus tehneenä voin sanoa, että mielettämästi helpommalla pääsee jakolaatikon välittämisellä mutta onhan se opettavainen tehdä ja toimiessaan mukava ajaa.
LaaLaa - olen nähnyt kuvan sinun Volvolaatikko -systeemistä ja siinä sinulla on tuollainen musta kiinnityskehikko Suskan laatikon ja Volvon laatikon välillä ja Volvon laatikon ja jakiksen välillä jonkinlainen joustoliitos. Muutama kysymys,

- Mitä muutoksia teit Volvon laatikon tuloakseliin - Suskan laatikon ulostuloon vai sopivatko jotenkin suoraan toisiisnsa?
- Mahtuiko koko rakennelma kardanin tilalle vai jouduitko siirtämään jakolaatikkoa taaemmaksi?
- Jouduitko levittämään keskitunnelia Volvon laatikon kohdalta vai riittikö pelkkä kepin reiän teko?

Kaikki tässä tuntuvat suosittelevan jakiksen välityksien muuttamista mutta itse olen tuuminut että tuollaiseen puitten haku metsästä ryömimiseen Volvon laatikkorakennelma säästäisi kytkintä. Ja eikö siinä käy niin että jos 410:n valolliseen askiin laittaa välityssarjan niin voiman ulostulon joutuu poistamaan? Olen ajatellut että tällaisessa yhdistetyssä työ/hupilaitteessa sille voisi yrittää keksiä jotain käyttöä kunhan saan ensin selvitettyä miten tuo toimii - pyörimisnopeus, suunta, voima... Ja ilmoituksista päätellen on aika monta välityssarjaa, jotka eivät käy 410: jakikseen.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suska 410 Ripe24 O/M/V Ajoneuvot 3 02.11.2009 22:09
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. maraX Maasturiprojektit 2 03.02.2007 08:32
hitaasti hyvä tulee? hpotteri Tekniikka & Jutustelu 6 13.05.2006 14:55
M suska O/M/V Muut 7 04.03.2005 22:17
O SUSKA 410 TAI 413 O/M/V Muut 0 11.11.2004 21:33

Sivu luotu: 23:20 (GMT +2).