Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.12.2010, 13:47
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Kyllä kiertävä vesi siirtää tolkuttoman hyvin lämpöä, luulen että kun ahtimen vesijäähdytetty runko käytössä on 500 astetta niin pakopesä 1000 astetta ja pakoventtiilit myös.Voin olla väärässäkin mutta kovaa ajoa vaatii ennekuin lämpö tuottaa ongelmia.

Ja jos vesijäähdytystä ei ole niin runkokin olis 800 astetta ja kyllä siinä on öljylläkin ihmettelemistä.
Joutuu sitäkin jäähdyttämään tyhjäkäynnillä ettei öljy pala turboon.

Nämä siis vain arvailuja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 turbon vesikierto hojo85 Tekniikka & Jutustelu 3 05.08.2010 11:18
Myydään LJ:n Mottori peltipakosarjalla ja vnt ahtimella Pasi66 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.08.2009 21:29
rover ahtimella sos Tekniikka & Jutustelu 8 06.02.2007 18:38
Millähän ahtimella? Latekki Chit-Chat 25 02.12.2005 09:10


Sivu luotu: 02:29 (GMT +2).