Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 13.11.2010, 18:32
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Noissa kaikissa ei ole ajoitusmerkkejä lainkaan. Pitäis löytyä vauhtipyörästäkin, jos on löytyäkseen.

Itse otin viimeksi omasta LT:stä 1-pytyn suuttimen irti ja kaadoin naftaa reiän täyteen.
Sitten vaan kampiakselia varovasti pyörittelemällä hakee korkeimman kohdan nestepinnasta,
niin siinä on YKK paikallaan. Kannattaa Heti napauttaa toi YKK:n merkki, jotta nokan ja pumpun ajoitus käy sen kummemmin nutaamatta.

Nokka-akselin ja syöttöpumpun hihnapyörät on vaan kartiokiinnitteisiä, eli niissä ei ole kiilaa lainkaan.
Akselin päästä vaan pultti vähän löysälle ja sit kampeaa/kopauttaa kevyesti, niin ratas lähtee pyörimään ja on helposti ajoitukset säädettävissä.

Pumppu on aika passelisti 0.9 - 1.0mm:n ennakolla, ainakin noissa turbollisissa koneissa.

Edittiä senverran, että kannattaa sit samantein vaihtaa kaikki stefat hihnapyörien taakse. Ei ole enää iso homma kokonaisuuteen nähden.
Noi on kaikki järjestään sellaisia rasvaruiskuja, että siinä menee äkkiä uudet remmit pilalle.

Viimeksi muokannut Kartse1 : 13.11.2010 21:45
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vanhan kempin elvytys Kovakalu69 Chit-Chat 8 03.08.2014 12:27
Vanhan öljysäiliön poisto Nerd-O Chit-Chat 13 08.08.2011 08:50
vanhan Patrolin lataus? Tekniikka & Jutustelu 0 11.01.2008 16:54
vanhan trelleborgin kohtalo ed Chit-Chat 8 20.03.2007 23:27
Vanhan rangen hankinta? Tekniikka & Jutustelu 20 19.03.2004 22:27


Sivu luotu: 07:14 (GMT +2).