Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 13.11.2010, 19:38
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

On siellä merkit...

Vauhtipyörältä löytyy pumpun alta luukku, jossa näkyy vauhtipyörään meistatut viiva tai "0"
Nokka-akselilla tarvii irroittaa molemmat hihnapyörät (edestä vain rullaamaan, ei siis kokonaan irti) ja takapäässä on sitten hahlo (5 tai 6mm) joka asetetaan venttiilikannen kanssa tasaan. Uusi vesipumppu ja hihna + kiristin ehdottomasti!!!

Hihna paikoilleen ja etupää nippuun, jonka jälkeen kone taas nollaan ja sitten pumpun ajoitus (ahtamaton 1,00 - 1,05mm ja ahdettu 0,85mm esi-iskulle). Sitte pumpun hihna kiinni (ota 0,20 - 0,25mm ennakkoa lisää koska sen verran hihnapyörä "nitkahtaa" karkuun)
__________________________________________________ _______

Jos nokka on pielessä ja vena ottaa mäntään kiinni --> 1/5 kampiakseli takaisinpäin ja sitte mahtuu taas pyörimään...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 13.11.2010 19:40
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vanhan kempin elvytys Kovakalu69 Chit-Chat 8 03.08.2014 12:27
Vanhan öljysäiliön poisto Nerd-O Chit-Chat 13 08.08.2011 08:50
vanhan Patrolin lataus? Tekniikka & Jutustelu 0 11.01.2008 16:54
vanhan trelleborgin kohtalo ed Chit-Chat 8 20.03.2007 23:27
Vanhan rangen hankinta? Tekniikka & Jutustelu 20 19.03.2004 22:27


Sivu luotu: 23:20 (GMT +2).