![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ei nyt jaksa muistaa ihan satavarmasti, että onko tuossa koneessa mahdollista laittaa vauhtipyörä mihin asentoon vaan,
vai onko siellä jotain ohjuritappia akselin päässä. Sen tapin puuttuminen meinaan selittäisi tuon ajoitusmerkkien pielessä olemisen. Vaikka sieltä löytyisikin ne merkit, niin silti pitää varmistaa niiden oikeellisuus. 1-sylinterin mäntä YKK:n kohdalle ja sitten 6-sylinterin venttiilit saksaamaan, niin silloin ollaan lähellä totuutta... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanhan kempin elvytys | Kovakalu69 | Chit-Chat | 8 | 03.08.2014 12:27 |
Vanhan öljysäiliön poisto | Nerd-O | Chit-Chat | 13 | 08.08.2011 08:50 |
vanhan Patrolin lataus? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.01.2008 16:54 | |
vanhan trelleborgin kohtalo | ed | Chit-Chat | 8 | 20.03.2007 23:27 |
Vanhan rangen hankinta? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 19.03.2004 22:27 |