Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 180578
Tuota, tuota... Vielä sellainen kysymys, että mitenköhän suurta tuhoa aiheuttaa, jos esim murros tai vetari, tai mikä ikinä tuota ääntä sitten pitääkään, sanoo sopimuksen lopullisesti irti ja muuttuu takaisin atomeiksi? Onko siis syytä tehdä perusteellisempi tsekkaus kuin VW-huollon korjaajan koeajolenkki? Ja pystyykö vikaa toteamaan kuin purkamalla puolet autosta?
|
Moi!
Satuin lukemaan tästä touaregin kahnutuksesta ja hyvin sama vika minun autossani joka on 2005 vuosimallia aj.140tkm moottori on R5 ja automaatti.
Sen verran olen tutkinut että ääni kuuluu 60-80 km ja kun on veto päällä tai moottori jarruttaa niin ääni
on kovempi mutta ei kuulu kun siinä välissä eikä kun auto on kylmä.Olen myös kokeillut laittaa vapaalle
vauhdissa mutta sama kahnutus jatkuu kun vauhti hiljenee.Öljyt on vaihdettu joka paikkaan eikä ollut metalli purua missään.
Olen nostanut auton ylös ja ajanut ja todennut että ääni tulee 99% etu kardaanista.
Merkki korjaamolla ei ollut kuvia tai varaosalistaa etumurikasta eikä kokemusta äänestä,uusi murikka maksaa 2700e.
Terv. Mike