![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Minkäskokoiset ne Pajeron helat on? Pitäisi mielellään olla jotain sellaista että ne pystyy helpohkosti kotikonstein vaihtamaan, ja johon löytyisi suoraan sopivankokoista putkea mihin prässätä sisälle. Siksi itse asiassa suunnitelmissa on ollut että tekisin tai ostaisin sopivat uretaanipuslat. Olis helpot vaihtaa. Ongelmana tosin sitten on taas se, että kun ovat niin jäykkiä (varsinkin talvella), että rasittaa turhaan lohkon kiinnityspisteitä.. Jotain tämäntapaista meinasin siis kyhätä jossain vaiheessa..: ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Timo_L : 17.11.2010 23:09 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Piti irrottaa kojelauta, että sain selviteltyä tuota johtospagettia auton sisällä vähän parempaan uskoon. Johtonipuissa oli aikamoinen määrä turhaa johtoa, ja kun tuo kojelauta lähti niin tulee varmaan samalla tehtyä uusi kojelauta, joten aika kasa turhia kytkimiä, nappuloita ja valoja jää kytkemättä mitä aiemmin vielä oli.
Oli muuten melkoinen selvittely noissa johtonipuissa, kun kaikki on siellä tietysti sikin sokin solmussa, joten yksi johto kerrallaan piti käydä läpi. Viitisen tuntia siinä vierähti, lopputuloksena suunnilleen puolet johdoista lähti ja kasa värikästä spagettia lattialla. Seuraavaksi kait sitten pitäisi irrottaa toi ilmanvaihtojärjestelmän boksi, niin saa hitsattua kunnolla kaikki tulipellin hitsaukset ilman että tarttee pelätä polttavansa autoa. Samalla sitten vähän putkea tuulilasin alle mukavasti jemmaan tukemaan keulaa ja kaikki muu turha pelti ja paino pois. Tommonen kasa jäi lattialle, ja vastaava kasa vielä autoon että saa vielä koneen käymään ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onpa muuten hirveen näköistä saumaa noissa "tehdastekoisissa" moottorinkannakkeissa??!!
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, varsinkin jos ottaa huomioon niiden hinnan (reilu 300$ sarja). On kyllä ihme pökälettä
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aika kalliilta tuntuu toi 300 taalaa. Ite ku teki niin hintaa ei tullu yhtään ku kaikki osat löyty miljoonalaatikosta ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tässä on puolilopullisessa kuosissa johtokasa auton sisällä, ei sieltä juuri enempää enää johtoja voi pois nyhtää jos haluaa että kone käy ja oleelliset asiat toimii. Se ei toki sisällä ikkunoita tai keskulukkoa ![]() Tuli nyt sitten revittyä tuo ilmanvaihtokotelo ja -koneisto pois, yllättävän kivuttomasti se lähti ja KAIKKI (!) vaahtokumiset tiivisteetkin säilyi täysin ehjänä. Ottaen huomioon auton 20 vuoden iän niin ihan positiivinen asia. Nyt on helppo hitsata kaikki tarvittavat vahvikkeet yms.. Lämppärilaitteisto menee takaisin paikalleen, kojelaudan taidan tehdä itse uusiksi ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |