![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() minkä vuoksi tuo tuo vanha kori on jätetty tuonne putkien väliin...oliko helpompöi poistaa se nyt ku vielä olis tilaa. aikas vaikea homma ku putkea rupeaa olemaan jokapuolella...kori ei taida tulla ulos enää mistään raosta ;O
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos nyypi ei oo sattunu tietämään tai edes huomaamaan kuvistakaan katsomalla niin Cherokeessa ei ole erillistä runkoa, eli kori pois = kaikki pois, ei oo mitään mihin moottorin ja akselistot kiinnittäisi. Ja onhan tuo nyt eri paljon paremman näköinen kun on tunnistettavissa edelleen XJ Cherokeeksi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä nimenomaan, tarkoitus on pitää tämä Cherokeen näköisenä joten siksi se korikin siellä on. Enkä sentään ihan kaikkea viitti tehdä uusiksi, sittenhän auton olisi voinut tehdä samantien kokonaan putkesta ja sileät pellit vain pintaan
![]() Vastahan siitä on ~1½ vuotta kun se nykyinen paloi, ja samalla paloi hiilisilta ja kaikki johdotkin sisältä. Ilmeisesti meni solenoidiboksissa veto päälle itsekseen ja moottori kyrvähti - siinä sivussa sai vähän pellin alta savuja ulos ja pientä liekkiä. Onneksi ei auto palanut silloin. Joten hain tänään vinssiin uuden moottorin vihdoin ja viimein, samalla tuli sitten hommattua Superwinchin joku ihme pikkukäikäle joka ajaa saman asian kuin solenoidiboksi. Pieni se ainakin on ja kovasti kehuttiin Offivarusteessa, kai se silloin on hyvä ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mie nyt aistin tuossa nyybin replyssä vittuilun makua siihen suuntaan, jotta miksei tästä säästetty pelkkää tekniikkaa ja tehty putkirunkoa: No KOSKA!
Jos tuo ei riitä, niin jatketaann, et vähemmän lentää savi silmään, kun on suojaa ympärillä, ja tällä hetkellä tämäkin auto täyttää promodiluokituksen (kai se täyttää?) Ja niin edelleen. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
matille...ootko vilkassu tojon mahan alle löytyykö palkkeja sieltäkään ? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jokainen rakentaa tyylillään. Tämä rakennustopikki on niitä harvoja joita jaksaa lukea. Oikeaa rakentamista eikä mitään hypistelyä. Mukavasti kuvia joita voi vahdata silmät pyöreänä. Timo_L on oikea taiteilija.
![]() ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Aloin väkertämään moottorin kiinnikettä kuskin puolelle. Itse runko on valmis, vielä pari vahviketta tuonne sisäpuolelle niin ei pitäisi antautua pahemmassakaan rymyytyksessä. 6mm levystä tuo tuli tehtyä.
Hitsaussaumat on niin karseita ulkonäöltään että hävettää, mutta kyllä ne ainakin läpi paloi. Onneks on rälläkässä hiomalaikka ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() vitsivitsi ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kyl toi maskin vaatii, et voidaan edelleen nimittää Inkkariksi
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nykyinen on vain sen verran pahasti mutiloitu, että täytyy ostaa jostain uusi.. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
No nyt ei enää näytä moottorin kiinnike ihan niin tappovälineeltä kun on paikallaan autossa. Seuraavaksi toiselle puolelle samanlainen, ja pari pystytukea putkenpätkistä vielä noitten alempien putkien väliin vahvikkeeksi.
Sitten joutuukin melkeen alottaa rahankeruun että saa renkaat (tilattuna Irokit 39,5 x 13,50 x 17 ), vanteet, coil-overit + jouset, ja etuakselin. Ja varmaan jotain lukkoja tarttis akseleille hommata, ja toinen jakoaski että saan doublerin ![]() Mutta tarpeeksi jo lätinää, tossa on yksi kiinnike paikallaan. Tukevalta vaikuttaa ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Minkäskokoiset ne Pajeron helat on? Pitäisi mielellään olla jotain sellaista että ne pystyy helpohkosti kotikonstein vaihtamaan, ja johon löytyisi suoraan sopivankokoista putkea mihin prässätä sisälle. Siksi itse asiassa suunnitelmissa on ollut että tekisin tai ostaisin sopivat uretaanipuslat. Olis helpot vaihtaa. Ongelmana tosin sitten on taas se, että kun ovat niin jäykkiä (varsinkin talvella), että rasittaa turhaan lohkon kiinnityspisteitä.. Jotain tämäntapaista meinasin siis kyhätä jossain vaiheessa..: ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Timo_L : 17.11.2010 23:09 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |