Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 02.11.2010, 19:41
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mun pitää kyl nyt kysyä, että onks tää osa tosiaan nykyään nimeltää olka-akseli? Eikös tämä osa ole niinku napatappi/napa-akseli nimeltään?

Ja munkin silmien harituksen mukaan tossa yhdessä olis reiät porattu vähän miten sattuu, enkä tiettävästi ole kännissä just nyt
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ava Näytä viesti
Juu saattaahan se olla napatappi/napa-akseli myös.Tunnetaan myös nimellä spindle (kara) Kuullut jonkun vaan sanovan kys.nimellä.Hyvä kun selvisi oikea nimikin.Mutta ongelma käy selville ensimmäisessä kirjoituksessa.

Ja tuo "olka-akseli" nimitys on ihan oikea tuolle osalle, ainakin sama osa on nimetty suomenkielisessä Rangen korjausohjekirjassa just noin.
Englanninkielisessä varaosakirjassa nimi on Stub axle (tumppi akseli?)
Taka-akselilla se taas on vain "takanavan akseliputki" (semifloatterissa ei tällaista ole)
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 02.11.2010 20:00 Perustelu: tarkennuksia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jousia Englannista/ Milner Off Road?? tp Tekniikka & Jutustelu 0 22.03.2009 07:29
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO myllis O/M/V Muut 7 15.02.2007 22:56
END ROAD Repro Linkit 0 15.09.2005 16:27
V TMK Off Road, 2.10 klo 11:00 baxxter Tapahtumat 35 07.10.2004 07:18
OFF ROAD Tekniikka & Jutustelu 2 15.06.2004 10:30


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).