![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#21
|
||||
|
||||
![]()
No niin,
Öljyt tutkittu, vastaavat kaikilta ominaisuuksilta mitä pitääkin: viskot, vesipitoisuus ja lisäaineistus normaalit, ei merkkejä hapettumasta. Epänormaalia kulumista ei ole. Himalaja ajettu 22h. loota toimi normaalisti. Ns. vedetätys tilanteita ei ollut joten kaikki ok. Lootassa Fluid s. Tänään jokunen tunti Ilomantsissa. Ekan suon/ojan ylityksissä, vedätyksessä loota teki temput vedot häviää. Pihalla tehty testi jossa 10-15min jarruja vasten vedätystä jo ennen Himalajaa en saanut varmaan otollisia olosuhteita mutta joka tapauksessa öljyn määrä lisääntyi lootassa noin 3cm. Onkohan liian paljon, jos vertaa normaalin lämpenemiseen? Tuli vain mieleen pakkaako ilmaa jonnekin (turbiini, liekö edes mahdollista) eli jossain vuoto laatikossa. loppujen lopuksi ei liene vaihtoehtoja kuin yksi, ostaa 722.3 loota tilalle ![]() Ei tuota G:n omaa lootaa kannata rempata. -axo
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MMC huomio | -MAKE- | Tapahtumat | 5 | 06.01.2007 21:01 |
HJ omistajat huomio! | Vihavainen | Chit-Chat | 1 | 31.05.2006 20:24 |
Gaz 66 Tietäjät huomio. | Mikki10 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.04.2006 19:47 |
Huomio, tietokonemaisterit! | Tapahtumat | 1 | 30.05.2005 18:57 | |
HUOMIO!!! | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.02.2005 21:49 |