![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kankaanpäästä on tosiaan tulos kolme autokuntaa kuhan saaraan asiat sata varmoiks ja näillä näkymin kaikki tulee.
|
|
#2
|
|||
|
|||
HAAALLLOOOOOLainaus:
Siis kisailijoita ja ratahenkilökuntaa on liian vähän... MUTTA... saatiin varmuus loppujen lopuksi että kisa on... kisa tulee... kisa ajetaan... ja kivaa tuleee. MUTTA (LAULUN SANOIN...) missä on stanukuskit missä on stanukuskit no kasarihan se no kasarihan se milläs teitit apparalla nähään milläs teitit apparalla nähään piu pau pou piu pau pou EIKUN ILMOJA PELIIN VIELÄKIN VAAN NIIN SAADAAN YLEISÖLLE VASTINETTA RAHOILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kunnon dvd. Rata kamaa ja jaksomääriä suunniteltiin ja todettiin että tulee pirun näyttävät sydeemit, kunhan vaan hieman apuvva saadaan. kaiken tän lisäks: loput ketkä ei viel tuntennu pistoo syämmessä niin katteleen. Huippu viihdettä koko rahall... T:Tero S |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Juomaa, ruokaa ja mahdollisesti hyvää seuraa... Mitäs muuta tietoa kaipaat???
Ei vaan, 5 euroa sisäänpääsy ja kisapaikalla järjestetään. Alkaa kun on saatu kamat kasaan, suihku ja sauna löytyy, live musaakin pitäisi olla tarjolla. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mites se kalusto parkki, kun ei viitsis kännissä ajella :-)
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eli rata-alue tosiaankin vuokrattu sunnuntaiksi venäläiselle rata tiimille, joten jos autonne mahtuu varikon sillan ali niin yöpyä voi varikon päädyssä, tai muuten katsomoon ja kilpailijoille tarkoitetun portin pielessä radan ulkopuolella on hyvä sorapintainen alue jossa voi yöpyä. Myös isolla autolla voi varikolla yöpyä, mutta pois pääsy on vain ja ainoastaan radan vuokranneesta venäläis tiimistä kiinni. JA SIIS VIELÄ KERRAN KUN KERRAN EPÄILYJÄ ON LIIKKEELLÄ NIIN: A U T O J A E I O L E J A K S O M A T E R I A A L I N A!!!! Joten ne ketkä ei ole ilmoittautuneet autorasti pelon takia niin mukaan vaan... T:Tero S |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ketäs muuten on jäämässä illanviettoon???? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Pari Montenegron raitista höpönassua jäis kai muutaman terveysjuoman ottamaan jos löytyisi D-kortillinen kuski takas Luumäelle?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Hmm, pitäsiköhän jäädä???
Kuljettajille tiedoksi, infot ja liput lähtee huomisessa postissa, eli pitäs olla perillä keskiviikkona. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Niinkuin moni on jo huomannut niin Stadion Trialista osanottajalistasta poistettiin Raision -kisan protoluokan ylivoimaisesti voittaneen Anton Filinomovin nimi. Syy siihen katsastuspäällikön mukaan oli, etteivät kaaret tätä AKK:n sääntökirjan määräyksiä. Sama auto kuitenkiin hyväksyttiin esim. Ruotsin EuroTrialissa ja Raisiossa. Myöskin Venäjän RAF eli suomen AKK:ta vastaava FIA:n alainen on hyväksynyt kaaret venäjän kilpailuihin. Venäjän RAF:lle oli riittänyt kun auto oli hyväksytty kisaan Ruotsin EuroTrialissa, enempiä papereita ei vaadita. Trial säännöt Venäjällä ovat muuten yksi yhteen EuroTrialin kanssa. Nyt kun suomessa kisassa, joka on kerhojen välinen kilpailu siis ei edes mikään AKK:n arvolla mitattavissa oleva kilpailu aletaan vaatimaan puolitoistaviikkoa ennen kisaa kaarien valmistajalta todistusta chromemoly -kaarien kestävyydestä. Kun näin vaaditaan FHRA:n kiihdytyskisoissakin! Yes, Trial ja kiihdytyskisa on yx yhteen. Anna taas järjen valon loistaa. Tietysti tehtävä oli mahdoton, joka lienee ollut tarkoituskin.
Sain auton rakentajan Dustin Webbsterin kiinni ja hän oli jollain BF Goodrichin mainoskiertueella jenkeissä .. ensimmäinen kommentti oli, että se katsastuspäälikkö ei todellakaan tiedä mitä hän tekee. Auton kaaret on rakennettu US:n Rock Crawlerin kilpailusääntöjen mukaan, jotka on huomattavasti rankemmat kuin AKK:n vaatimat vesijohtoputket. Loppukommentointi oli sitten täällä ei julkaistavaa, lähinnä että katsastuspäälikkö on syntynyt siellä missä aurinko ei koskaan paista... Trialihan on elänyt ruususen unta jo monta vuotta. Sitä on käsitykseni mukaan pyritty elvyttämään juuri näillä kerhojen välisillä kilpailulla, jotka ovat SHOW -kisoja vrt. cup/SM -kisoihin . Korostan Sanaa Show. Se, että kerhojen välisissä kisoissakin luetaan AKK:n sääntökirjaa kuin piru raamattua ja ei eroteta täysin kilpakäyttöön tehtyjä kaaria mistään Jeepin/suzukin vakiotehdaskaarista osoittaa vain sen ettei Ahveniston kisan järjestävä seura (Mad Moose Racing) ole ymmärtänyt mistä kerhojen välissä kilpailuissa on kysymys. Lopputuloksena... suomi trial leikkii sillä omalla hiekkalaatikolla, ja kerran vuodessa muutama autokunta käy ”turistimatkalla” EuroTrialissa ihmettelemässä miksi muilla on niin vähän pisteitä... Mitä minä tästä opin.. ainakin sen , että jos joku vielä kysyy minulta tai 4x4 maailma -lehden kautta mahdollisuutta päästä suomen triali -kisoihin ajaamaan eurotrialissa hyväksytyllä autolla.. vastaus on jyrkkä ei...tai älä ainakaan menesty....
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
|
#11
|
|||
|
|||
ILMOTTAUTUMISET
Virallisia ilmottautumisia peliin!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 201 | 15.03.2011 18:54 |
| Stadion trial Ahvenistolla | Saija | Tapahtumat | 358 | 10.08.2010 19:14 |
| Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! | oska80 | Tapahtumat | 227 | 13.06.2010 18:57 |
| Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
| kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |