Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.09.2010, 19:20
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Jep, kiitoksia avusteluista.

Tuosta minun laitoksen sulakkeesta oli ainakin 2 metallitappia poikki, joihin terä on tuettu. Eli kaippa tuon on jotenkin toiminut...

Sain itse asiassa myös sen kikkareen irti siitä päästä vetäjällä, mutta eipä silti lähtenyt öljypohja kokonaan irti. Tosin sen verran lähti, että pääsin kiristelemään kunnolla ne pultit. Kasailin vehkeen loppuun, heitin ölpät ja bensat koneeseen ja päräts, kone toimii. Tosin ilmeisesti onnistuin jotenkin sössimään kaasukahvan väärin päin. Pitäisi pysyä käynnissä kun kahva on pohjassa ja sammua kun päästää irti, mutta toimii päin vastoin. Ensimäisellä käynnistyksellä toimi puolisen minuuttia ok, sitten päästi hirveän kirkaisun ja olin paskoa housuun. Kirkuminen kuitenkin hävisi heti ja toimii ok nyt. Mikä lie ollut, eipä tuo ainakaan mitään rikkonut. Voihan se tietysti olla, että seuraavalla kerralla rikkoo.

Anyway, pelittää hetken. Avataan uudestaan jos ei pelitä. Kaikkiaan meni noin 3 tuntia tuohon sohlaukseen, että kai tuon voi uudestaan tehdä kun tietää mitä tekee.

Ai niin, bonuksena käteen jäi yksi katkennut ruuvi. Miten tuollasia kakkaruuveja noihin laitetaan prkl. Kerenny edes loppuun kiertää pakarin suojaritilän ruuvia ja antautui. Huoh. Noh, ihan sama.

Vanha 26.09.2010, 20:44
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Ensimäisellä käynnistyksellä toimi puolisen minuuttia ok, sitten päästi hirveän kirkaisun ja olin paskoa housuun. Kirkuminen kuitenkin hävisi heti ja toimii ok nyt. Mikä lie ollut, eipä tuo ainakaan mitään rikkonut. Voihan se tietysti olla, että seuraavalla kerralla rikkoo.
Kuuluu luultavasti narukäynnistimestä. Kamala rääkäisy, muttei ole vaarallinen. Pieni suhaus CRC:tä sinne voisi auttaa. Itse olen säikähtänyt samaa ääntä useamman kerran päältä ajettavassa arienssissa.
Vastaa lainaten
Vanha 27.09.2010, 18:18
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Perusasetus

ja noista on kampiakseli aika helppo oikasta jos se on kieroutunut. kyllä noi "sulakkeet" eli teräistukat ihan kohtuu usein halkee, ne nastat niistä yleensä ekana lentää sinne kuuluisaan sikarivaltioon.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Ajettava ruohonleikkuri -Jyki- O/M/V Muut 18 09.07.2009 12:09
Ostettu Ajettava ruohonleikkuri sumpe O/M/V Muut 2 02.06.2009 21:57
Myyty Ajettava ruohonleikkuri. 454SS O/M/V Muut 5 24.05.2009 23:34
M:ruohonleikkuri kares O/M/V Muut 2 22.02.2008 10:57
Mönkijään ruohonleikkuri! Chit-Chat 8 29.05.2006 19:40

Sivu luotu: 01:22 (GMT +2).