Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 25.09.2010, 13:16
axo:n Avatar
axo axo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.04.06
Sijainti: Ylämylly, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

uudet öljyt sisässä. fluid s) ensiksi laitoin 7,5 l, pyöritin lämpimäks paikallaan.
sit 1 2 3 4 ja n:lle ja jättö p:lle mittaus millin yli alarajan lisäsin 0,5l pinta maksimissa.

Eli öljymäärä ok!

Sitten rasittamaan ajoin tilellä edes takas kuumaks ja jarruja vasten "luistattamaan"
Tällä testiajolla loota ei ruvennut luistamaan, mut testi olosuhteet omakotiasutus alueella ei ihan parhaat.
Ajoin talliin ja tsekkaaman öljyn pintaa 3 cm yli maksimin. käytin 15 min ja pinta 2cm yli.

Mikähän tuon teki onkohan ilmaa jossain vai mistähän johtuu.

Pitänee huomenilalla laittaa pyörimään ja tsekata onko pinta laskenut normaaliin, tuskin kuuma tekee noin paljon lisää?

Ps, otin muuten tulpan pois alipaineputkesta, vaihtaa selvemmin, mutta ehkä vaihdot aikaisemmin kuin ennnen.

Muutenkin pykälät kolahtaa paikalleen eli terävämmin kuin ennen.

Mutta se että ongelma olisi korjaantunut on vaikea tietää, sitähän ei tiedä ennenkuin pääsee oikeisiin olosuhteisiin.

-axo
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!"

Viimeksi muokannut axo : 25.09.2010 13:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MMC huomio -MAKE- Tapahtumat 5 06.01.2007 21:01
HJ omistajat huomio! Vihavainen Chit-Chat 1 31.05.2006 20:24
Gaz 66 Tietäjät huomio. Mikki10 Tekniikka & Jutustelu 8 23.04.2006 19:47
Huomio, tietokonemaisterit! Tapahtumat 1 30.05.2005 18:57
HUOMIO!!! kristian Tekniikka & Jutustelu 12 09.02.2005 21:49


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).