Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2010, 13:29
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Tuntus tuo HX35 pelaavan aikasta mukavasti, lähtee heti 1000 rpm ahdot nouseen ja nostaaki sen heti sinne maksimiin. Ahtoputkiin pitänee vaihtaa kunnon klemmarit ku tupsahtelee irti vähän väliä, aika luja ääni lähtee kun 2.5 bar irtoaa putki. Pakkivalotki rupes itekseen toimiin, ei kerenny ees ehtimään vikaa. Parin viikon sisään varmaan hyvällä tuurilla ois jarrut kokonaisuudessaan vaihdettu uusin, pääsylinteriltä lähtien taakse asti letkuja ja putkia myöten pitänee uusia

Koitin tuossa kameralla kuvata jonku räpellyksen ku testailin turboa, harmi ku mikrofoonissa on kärryllinen jotain lantaa niin rätisee äänet niin perkeleesti, en tiiä kehtaako sitä ees pistää mihkää näytille ku vituttaa noi äänet, vois kunnon kameralla koittaa joku päivä

__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.09.2010, 11:10
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

kuinka syvälle joutuu kaasua painaan että saa ton ahtimen herään jo tonnissa?
tekis itse mieli kokeilla hy35, niitä sais 8numeron pakopesällä. vois herätä kans aika kivasti, vaikka ei olekaan ihan noin rajua pummpua, kun on se 61 eco pumppu
siis siinä on vie se ahtopaineen haistelu käytössä...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.09.2010, 13:08
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

noooo kyllähän se sillä perusasennolla lähtee ahtamaan, eli kantapää syylärissä

Joo se vois olla iha hyvä varmaa sillä #8 numeron pesällä, tuo mun hx oli ollut 524 td bmw:ssä paikallaan ja jossain 2500 tienoilla heräillyt, se oli siihen ny pistämässä HY35 #9 pesällä muistaakseni.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.

Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 18.09.2010 16:18
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.09.2010, 16:49
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Nonii sai sen pakopainemittarinki kytkettyä viimein. Ei oikein kunnolla saa testattua, kun lähtee nuo ahtoputket irti, huonojen klemmarien ansiosta. 1.7bar ahdoilla oli pakopaineet 2.1 tai 2.2, en oikeen kerenny huomata tarkasti ku ei tullu just siinä kahtottua sitä pakomittaria, ei noin alhaasilla paineilla oo vielä aikasemmin ahtoputki irronnut. Noh ei kait tuo 0.4 tai 0.5 päälle ahtojen oleva pakopaine vielä niin dramaattista ole
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.09.2010, 16:57
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
Nonii sai sen pakopainemittarinki kytkettyä viimein. Ei oikein kunnolla saa testattua, kun lähtee nuo ahtoputket irti, huonojen klemmarien ansiosta. 1.7bar ahdoilla oli pakopaineet 2.1 tai 2.2, en oikeen kerenny huomata tarkasti ku ei tullu just siinä kahtottua sitä pakomittaria, ei noin alhaasilla paineilla oo vielä aikasemmin ahtoputki irronnut. Noh ei kait tuo 0.4 tai 0.5 päälle ahtojen oleva pakopaine vielä niin dramaattista ole
Millä pakopesällä tuo sun käikäle on? Tuli tuossa kesällä itellekki ostettua tuo hx35 #14pako. Oliskoha #12 ollu parempi kumminki "vähä" miedommalla pumpulla. Jos sitte vasta ens kesänä jaksais tuota pumppua käyttää pajalla
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)

Viimeksi muokannut Profi : 25.09.2010 17:00
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.09.2010, 16:59
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Se on #12 pesällä tuo mun ja portillinen pesä. Ois varmaan ollut parempi tuo #12 sulle.. Ite voisin ehkä himoita tuota #14 p(k)esäistä =D Minkäs kokosilla siivillä se sun on ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.09.2010, 17:10
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
Se on #12 pesällä tuo mun ja portillinen pesä. Ois varmaan ollut parempi tuo #12 sulle.. Ite voisin ehkä himoita tuota #14 p(k)esäistä =D Minkäs kokosilla siivillä se sun on ?
Tais olla 54/60. en oo kyllä ihan satavarma, ei pysty nyt lähteä tarkistaan ku ulkona liika kylmä. Kyllä mää varmaan nyt toistaseks kumminki pidän tuon ku tuli maksettua siitä aika hyvin. Jos ei toimi kunnolla ni pitää sitte viedä pumppu laitettavaks.
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.09.2010, 20:28
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
Nonii sai sen pakopainemittarinki kytkettyä viimein. Ei oikein kunnolla saa testattua, kun lähtee nuo ahtoputket irti, huonojen klemmarien ansiosta. 1.7bar ahdoilla oli pakopaineet 2.1 tai 2.2, en oikeen kerenny huomata tarkasti ku ei tullu just siinä kahtottua sitä pakomittaria, ei noin alhaasilla paineilla oo vielä aikasemmin ahtoputki irronnut. Noh ei kait tuo 0.4 tai 0.5 päälle ahtojen oleva pakopaine vielä niin dramaattista ole
Satuikko huomata millä paineilla/kierroksilla pako meni ahtojen edelle?
Tuossa on varmaan jo voimaa noilla paineilla ja syötöillä aika mukavasti?
Älä särje ahdinta jatkuvasti irtoavilla lemmareilla, saattaa hyrrä hiukan kiekaista ylikierroksia.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.09.2010, 12:50
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Ei tullu huomattua, jotenki vähä hankala kahtella noita mittareita, ku asennus on vähä niinkö puolitiessään ja sitte pitäs koittaa kahtoa mihin autoki menee.. Pitäs ottaa videomatksua noista mittareista ku ajaa niin näkis, että miten ne liikkuu. Kyllähän tuo tuntuu ihan mukavasti nyt kulkevan ei siinä ja nuo klemmarit jooh, pitäs laittaa niitä kunnollisia kahden puolen kinnattavia sinne niin rupeis putket pysymään kiinni
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 29.09.2010, 15:05
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Joo tosa se pakoputki tuli tosiaa tehtyä ja HX35 vaihettua nii pistetää ny pari kuvaa noista, kuvasin tossa "vähän" tärisevillä käsillä videotaki, josta ny ei pahemmi saa mitää selvää, ku että taas ahtoputki posahtaa parissa kilossa irti, mut siinä ny hetki menee vieläku latautuu youtubeen, pitää tuikata tähän linkki jahka se on sinne mennyt.

ps. ihanat renkaat







Ja putkihan on 89 millistä, ku noi vesijohtokäyrät sattuu niinki sopivasti haarukkaan, että nehän ovat 88.9 milliä ulkomitalta, suorat pätkät on sitte huonekalumallin putkea.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:41 (GMT +2).