![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
joo eihän tän paikan offiolosuhteet paljo asfaltilla ajosta eroa Onkos se laatikko jo muuten kovassa käytössä minkä hait talavella ??
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
joo.täällä rannikolla on ihan pyllystä.laitetaan tosiaan tosiaan viisumit vetämään niin kurvataan rajan toiselle puolen. kyllä meiän vehkeitä varmaan hiukan tarttisi ehostaa että olis jotain mahollisuuksia päästä takaisinkinpäin
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mä voin lähteä mukaan näyttämään kuinka kenttäremontteja EI kannata tehdä...
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuntus tuo HX35 pelaavan aikasta mukavasti, lähtee heti 1000 rpm ahdot nouseen ja nostaaki sen heti sinne maksimiin. Ahtoputkiin pitänee vaihtaa kunnon klemmarit ku tupsahtelee irti vähän väliä, aika luja ääni lähtee kun 2.5 bar irtoaa putki. Pakkivalotki rupes itekseen toimiin, ei kerenny ees ehtimään vikaa. Parin viikon sisään varmaan hyvällä tuurilla ois jarrut kokonaisuudessaan vaihdettu uusin, pääsylinteriltä lähtien taakse asti letkuja ja putkia myöten pitänee uusia
Koitin tuossa kameralla kuvata jonku räpellyksen ku testailin turboa, harmi ku mikrofoonissa on kärryllinen jotain lantaa niin rätisee äänet niin perkeleesti, en tiiä kehtaako sitä ees pistää mihkää näytille ku vituttaa noi äänet, vois kunnon kameralla koittaa joku päivä
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kuinka syvälle joutuu kaasua painaan että saa ton ahtimen herään jo tonnissa?
tekis itse mieli kokeilla hy35, niitä sais 8numeron pakopesällä. vois herätä kans aika kivasti, vaikka ei olekaan ihan noin rajua pummpua, kun on se 61 eco pumppu siis siinä on vie se ahtopaineen haistelu käytössä... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
noooo kyllähän se sillä perusasennolla lähtee ahtamaan, eli kantapää syylärissä
![]() Joo se vois olla iha hyvä varmaa sillä #8 numeron pesällä, tuo mun hx oli ollut 524 td bmw:ssä paikallaan ja jossain 2500 tienoilla heräillyt, se oli siihen ny pistämässä HY35 #9 pesällä muistaakseni.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 18.09.2010 16:18 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nonii sai sen pakopainemittarinki kytkettyä viimein. Ei oikein kunnolla saa testattua, kun lähtee nuo ahtoputket irti, huonojen klemmarien ansiosta. 1.7bar ahdoilla oli pakopaineet 2.1 tai 2.2, en oikeen kerenny huomata tarkasti ku ei tullu just siinä kahtottua sitä pakomittaria, ei noin alhaasilla paineilla oo vielä aikasemmin ahtoputki irronnut. Noh ei kait tuo 0.4 tai 0.5 päälle ahtojen oleva pakopaine vielä niin dramaattista ole
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) Viimeksi muokannut Profi : 25.09.2010 17:00 |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuossa on varmaan jo voimaa noilla paineilla ja syötöillä aika mukavasti? Älä särje ahdinta jatkuvasti irtoavilla lemmareilla, saattaa hyrrä hiukan kiekaista ylikierroksia. |