Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 21.08.2010, 12:28
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
Korin kiinnikkeet menevät varmasti uusiksi... joutunee rungonpuolellekkin tekemään/siirtämään, jotta saa järkeville kohdille.

Rungon muoto ainot joka jää mietityttämään eli tuleeko joiltain kohti korin ja rungon väli hullun korkeaksi?

Periaatteessa miksi ei saisi lailliseksikin:
-molemmista autoista paperit.
-Korin ja rungon välisien kiinnikkeiden lukumäärä sama tai enemmän kun alkuperäisessä
-katsastuksessa: korin vaihto (ei pitäisi olla mitään merkitystä miksi ei saisi olla vai onko laki muuttunut)
Siinämielessä laki on muuttunut, että ns. korinvaihtoon pitäis käyttää saman mallisarjan (samanlaista kuin alkuperäinen) koppaa.. Korjatkoon vaikka MaTTi, jos olin väärin tulkinnut.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o:suikkelin koppa kävikökipiäää O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 07.11.2007 17:47
M:Fiuden koppa Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.10.2007 16:49
rangen koppa Tekniikka & Jutustelu 3 28.06.2004 14:23
M:rangen koppa tiipe O/M/V Muut 0 15.04.2003 20:58
O: BJ:n koppa ja runko imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 04.02.2003 17:26


Sivu luotu: 13:46 (GMT +2).