Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.07.2010, 23:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Nykyvaunuissa on äkkiä kahdella kaasupullolla aisapaino yli yleisesti henkilöautoille sallitun 75 kg:n. Ja kun henkilöpirssin perse laahaa maata jo jos naperot istuu takana ja kontti on täys matkakamaa, siihen vielä vaunu kiinni niin ollaan oikeesti stoppareita vasten. Valot pojottaa kohti pilven alareunoja ja asento on siis kuin lentoon lähdössä. Vaunussa taas perse pystössä kun kuula on 20 cm maasta. Tuttu näky ja kohentaa karavaanareista saatavaa mielikuvaa, eikö?

Eli takajouset vahvemmaksi vetoautoon tai ilmapussit kaveriksi! Jenkkilässähän harrastetaan tällaisia "weight distributor hitch"ejä, eli kuorman tasaamiskoukkuja jotka oikeesti saa reilusti aisapainosenkin yhdistelmän vaateriin:

Näitä vaan ei eurokoukkuihin saa kytkettyä. Vaikuttais sinänsä ihan toimivalta systeemiltä, ja tarpeelliselta normi henkilöautoon ainakin!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. VonLeka Chit-Chat 3 12.05.2010 15:54
Minä Olen VonLeka Chit-Chat 36 22.09.2009 09:03
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
Olen kipeänä MäIte Rakas Päiväkirja 3 01.08.2006 20:10
Olen Kännissä!!!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:24

Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).