Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.07.2010, 08:46
Barney Barney ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 24.04.10
Sijainti: Askola
Perusasetus

Jaaha jos nyt vaikka sais sanottua asiansa selvemmin kun lauantaisin tuppaa ajatus karkaileen.. ja loppuillasta loppuu kokonaan...
Pahoittelut jos edellinen kirjoitukseninosti verenpainetta, ei ollut tarkoitus vaan yritin sanoa ettei varmaan olisi pahitteeksi pikkuE:n omistaville jos joutuisi vaikka viiden vuoden välein käydä peruuttaa konttorilla ja prepata samalla paino/sitomis asioita, kun nuo lait tuntuu muuttuvan välillä..
Se on eri asia peruutella kulmaan inssin edessä kun vaimon, alkaa kainalot hikoaa kovemmallakin jätkällä jos ei toisellakaan yrityksellä osu kulmaan..
ja varmaan tuohon suuntaan ollaan menossa täällä holhousyhteiskunnassa.
Ittekin joudun mennä kursseille pitääkseni tuon isoE:n, tiedä vaikka joskus vielä tarvitsisi.

Ja Ps. ei ne karavaanarit nyt niin paljoa jaloissa pyöri, itte saan aikamoisen jonon aikaiseksi autonosturilla kun jonkun pitkän nousun lopussa on vauhtia enää n.30km/h ja tasamaalla tiukka 75....

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. VonLeka Chit-Chat 3 12.05.2010 15:54
Minä Olen VonLeka Chit-Chat 36 22.09.2009 09:03
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
Olen kipeänä MäIte Rakas Päiväkirja 3 01.08.2006 20:10
Olen Kännissä!!!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:24

Sivu luotu: 05:28 (GMT +2).