Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Lastu + uusi putki + uusi iso turbo = vitusti rahaa. Ei todellakaan jaksa. Mielummin ostan sen auton missä on vakiona vitusti tehoa. Tosin eipä tuollaisessa WRX:ssä sitä tehoa nyt niin hirveesti ole, mutta laatikko on vaan välitetty hieman erilailla. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi etuvetoiseen autoon pitää tehoa laittaa helvetisti? Aivan karmee ajaa sellainen. Vähän kun polkasee niin keula vaan vetelee.Takaveto tai neliveto jos nokalla on tehoa. Volvo on toki mukavampi maantiellä, mutta tuo teho.. Kun sitä ei löydy sieltä. Kävin tuossa piruuttain kokeileen jo Chryslerin 300C hemiä. Se oli ihan kiva peli, mutta ohjaamo täynnä jätemuovista tehtyä kojelautaa. On muuten niin hemmetin halvan näköinen auto sisältä. Mutta onhan tässä aikaa katella joku kiva menopeli missä on sitä tehoa nokalla  Sen tiedän että etuvetoinen se ei muuten ole.
|
Offtopic mutta näin Subaru fanina, laita Wrx
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Barney
Jaaha jos nyt vaikka sais sanottua asiansa selvemmin kun lauantaisin tuppaa ajatus karkaileen.. ja loppuillasta loppuu kokonaan...
Pahoittelut jos edellinen kirjoitukseninosti verenpainetta, ei ollut tarkoitus vaan yritin sanoa ettei varmaan olisi pahitteeksi pikkuE:n omistaville jos joutuisi vaikka viiden vuoden välein käydä peruuttaa konttorilla ja prepata samalla paino/sitomis asioita, kun nuo lait tuntuu muuttuvan välillä..
Se on eri asia peruutella kulmaan inssin edessä kun vaimon, alkaa kainalot hikoaa kovemmallakin jätkällä jos ei toisellakaan yrityksellä osu kulmaan..
ja varmaan tuohon suuntaan ollaan menossa täällä holhousyhteiskunnassa.
Ittekin joudun mennä kursseille pitääkseni tuon isoE:n, tiedä vaikka joskus vielä tarvitsisi.
Ja Ps. ei ne karavaanarit nyt niin paljoa jaloissa pyöri, itte saan aikamoisen jonon aikaiseksi autonosturilla kun jonkun pitkän nousun lopussa on vauhtia enää n.30km/h ja tasamaalla tiukka 75....
|
Toivottavasti ei tuu pikku-e:llekkin tuota 5vuoden välein uusimista.. Muutenki rahastusta koko kirjain (itellä on kyllä).
Autonosturi on työkone josta hyöytyä yhteiskunnalle, samoin kuin esim. rekoista jotka kulettaa kaikkee hyödyllistä. Eli ei haittaa että ovat teiden tukkona.
Asuntovaunun vetäjät ei taas hyödytä ketään muita ku ihteään.. Eipä tosin kyllä ihtee nekään häirihe ku omalla ruiserilla ei meinaa päästä ohi traktoria nopeemmasta niin joutuu yleensä jäämään ekan rekan taakse kiltisti jonoon.