Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.07.2010, 06:24
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Perusasetus

Mitä itse olen tuota helvatan hikikoppia perässä nyhtänyt, niin olen huomannut ettei ihmiset uskalla ohitella. Aina kun on ohituspaikkaa, menen tien oikeaan laitaan ja hieman hidastan... Mutta eiii kukaan ei uskalla mennä ohi, pitääkö laittaa vaunun persaukseen taulu johon saan vaihdeltua tekstejä, milloin on hyvä hetki ohitella. Että ei se ole karavaanarin vika, jos on jonoa maantiellä, se on sen ensimmäisen siihen taakse jäävän!!!

Vanha 17.07.2010, 13:42
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Mitä itse olen tuota helvatan hikikoppia perässä nyhtänyt, niin olen huomannut ettei ihmiset uskalla ohitella. Aina kun on ohituspaikkaa, menen tien oikeaan laitaan ja hieman hidastan... Mutta eiii kukaan ei uskalla mennä ohi, pitääkö laittaa vaunun persaukseen taulu johon saan vaihdeltua tekstejä, milloin on hyvä hetki ohitella. Että ei se ole karavaanarin vika, jos on jonoa maantiellä, se on sen ensimmäisen siihen taakse jäävän!!!
Totta, tämä tekee siitä vaununvetäjästä sen teiden tukon. Vaikee sieltä on yhtään normaalikulkusella autolla lähtee ohi jos on 5 autoo välissä ennen vaunu-yhdistelmää. Hyvä kun jotkut ei uskalla 20 km/h kulkevasta kaivinkoneesta ohi mennä isolla maantiellä jos yhtään ketään näkyy vastaantulijoiden kaistalla. Pitäs kai olla vähintään 0,5 km tyhjää tietä edessä kaivinkoneen kuittaustakin varten...

Ite kyllä seuraan jos alkaa jonoo kertyä taakse, mut ei sitä ihmeesti tuu jos 90 km/h vetää kun monella näyttää mittari jo satasta siinä vauhdissa. Kesäkuussa 7 tkm mentiin vaunu kuulassa.

P.S. Ranskassa saa vetää asuntovaunuakin 110 km/h moottoritiellä. Meinaa Toitsu vaan jo hieman puutua isompiin rinteisiin tuossa vauhdissa 1600 kg/250 cm levee kutukoppi perässä.
Vastaa lainaten
Vanha 17.07.2010, 17:12
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Perusasetus

Muutaman vuoden takaa reissun päältä bongattu yhdistelmä. Kyllä tuossa voi taas kysyä että kumpi vie kumpaa?
Vanha 17.07.2010, 18:32
Barney Barney ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 24.04.10
Sijainti: Askola
Perusasetus

Taitaa osa noista karavaanareista olla vielä melkein täysin peruutustaidottomia kun on sen pikkuE:n saanu ihan kylkiäisenä ajokortin ajaessaan. On kerran nähny kun karavaanari lähti tankkaamasta ni koukkas vähän tiukasti ja kärrinkulma tönäs pistoolit maahan mittarista et on vielä kärryn mitatkin monella hakusessa. Tollanen yhdistelmä on aika mielenkiintonen yrittää hallita ku tuuli puskee kivasti sivusta..
Jouset on ainaki volvossa kunnossa kun ei perä ton enempää painu...
Vastaa lainaten
Vanha 17.07.2010, 19:16
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Perusasetus

Niin, ihmetelläämpäs lisää, kumpi vie kumpaa sivutuulella. Kerro toki, miksi pitäisi viedä? Onko kovastikkin kokemusta, kun näkemystä tuntuu riittävän. Oli vaunu minkä kokoinen tahansa, niin normaalijärkinen pitää aisapainon sopivana, sillä ei ole juurikaan merkitystä, minkä tasapainoperävaunun sinne perään laittaa.

Oikeastikkaan tuo Kabe Royal ei paina juuri mitään. Paljon suurempia lasteja vedätte, kun siirtelettä autojanne trailereilla. kokonaismassa noissa on luokkaa 2000 kg ja omamassaa muutama sata sen alle.
Vastaa lainaten
Vanha 18.07.2010, 10:15
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Perusasetus

Aisapaino ja sivutuuli ei ole sama asia!

Vanhaa teli kafia mondeolla vetäneenä, tietyömäät ja puuskaiset tuulet pahimpia kalanpyrstön aiheuttajia. Ja vaunu oli tyhjä eli ei voi väärästä lastauksesta syyttää.

En kyllä ymmärrä miksi pitää olla julmettu vaunu jonkun henkilökinnerin perässä.

Kuuluu samaan sarjaan kuin 40tn perävaunupaino 60tn yhdistelmässä..
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
Vanha 18.07.2010, 18:12
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Jaakko Parantaisen mielipide lomailuun ylipäätään:

http://www.youtube.com/watch?v=34ZWVNP8VC4

ja tommonen karavaanari-peli löyty netin syövereistä:

http://www.ugoplayer.com/games/caravantoss.html
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. VonLeka Chit-Chat 3 12.05.2010 15:54
Minä Olen VonLeka Chit-Chat 36 22.09.2009 09:03
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
Olen kipeänä MäIte Rakas Päiväkirja 3 01.08.2006 20:10
Olen Kännissä!!!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:24

Sivu luotu: 15:40 (GMT +2).