Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.07.2010, 20:59
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Kuinkakohan moni on vittuuntunut ajaessaa offiautojen tai niitä kuskaavien trailerien perässä.
Saatanallinen musta savu jostain vanhasta japsimasturista minkä perässä lähes valoton kärry ja kyydissä keikkuu alati savea ym pudotteleva pyöränsä menettänyt väkisin kyytiin vinssattu
rymypeli.

Vanha 15.07.2010, 21:18
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kuinkakohan moni on vittuuntunut ajaessaa offiautojen tai niitä kuskaavien trailerien perässä.
Saatanallinen musta savu jostain vanhasta japsimasturista minkä perässä lähes valoton kärry ja kyydissä keikkuu alati savea ym pudotteleva pyöränsä menettänyt väkisin kyytiin vinssattu
rymypeli.
No mut ne ei olekkaan kuselle haisevia lasikuitukoppeja!! Ja on ne sen verran karun näkösiä vehkeitä, eikä kuskit sen kauniimpia.. Niin eip varmaan ensimmäisenä näytä kansainvälisiä käsimerkkejä, saatika tulee naama vihreenä karjumaan ikkunan taakse... Ei mulle ainakaan.. Siin voi ehkä kanssa-autoilijoilla tulla pienen pieni pelko persiiseen, että tulee viel offikuski ja ajaa yli.. Oiskohan offarit jonninsortin helvetinoffienkeleitä, tosin nelivetosia.. Mää mitää tiedä, mutta mun näkemykseni asiasta on, että offivehkeet tuolla maanteillä nauttii tietynlaista respektiä.. Ja kun viel nainen nainen ratissa, niin huomio taattu
Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2010, 21:34
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Perusasetus

No nanastusta pelästyy monikin kaahari on sen verran hurja jo pelkkä olemus ja tästä ei nyt puhuta jonkun rumuudesta tai kauneudesta.
Vanha 15.07.2010, 21:38
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
No nanastusta pelästyy monikin kaahari on sen verran hurja jo pelkkä olemus ja tästä ei nyt puhuta jonkun rumuudesta tai kauneudesta.
Nii siis Trollin rumuudesta ja minun häikisevästä kauneudesta, jonka takia moni ajaa mielellään alinopeutta, jos vaikka vahingossa näkis vilauksen kuskista... Ja apparipaikalla istuvat vaimokkeet runttaa korkkareillaan epätoivosesti miehiensä kaasujalkoja, että mahdollinen ohitus olis edes hiema ripeämpi... NOOT!!
Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2010, 22:55
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Perusasetus

ikuisuus keskusteluaihe nää vaanarit, on kokeiltu iteki hommaa ja eniten hommassa vituttaa olla tietukkona jos kiesi ei kulje.. mutta osaan kyl tietä antaa ja hävettäähän semmonen satojenmetrien jono takana, silloin viimestään pitäs vetää sivuun tjs.

Sitte toisaalta tuntuu että ne jotka näistä tienpäällä jupisee, eivät joko osaa tai uskalla ohittaa. Sitä vaan jäädään sinne taakse kyttäämään sitä tuhannen taalan ohituspaikkaa jota ei koskaan tule. Ei uskalleta ohittaa kun pelätään tai vakionopeudensäädin(akka) hillitsee..

että semmosta, tähän perään vanha mutta paras kiimaliiteripätkä maan päällä;

http://www.youtube.com/watch?v=7q7K1...eature=related
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. VonLeka Chit-Chat 3 12.05.2010 15:54
Minä Olen VonLeka Chit-Chat 36 22.09.2009 09:03
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
Olen kipeänä MäIte Rakas Päiväkirja 3 01.08.2006 20:10
Olen Kännissä!!!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:24

Sivu luotu: 05:45 (GMT +2).