![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Olen näemmä unohtanut mainita erään seikanOlen näemmä unohtanut mainita erään seikan, joka palasi taas elävänä mieleeni tuolla tien päällä: karavaanarit on perseestä, tai ainakin se osa heistä, jotka eivät tajua edes välillä antaa tilaa nopeammalle liikenteelle, vaan köröttelevät kaikessa rauhassa reilusti nopeusrajoitusten alapuolella pitkin kapeaa tietä - perässään satojen metrien autojonot. HV vaan teille. Poltan kusiset muovikoppinne!
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Jep kiimaliiterin vetäjät katsokaa peiliin kun tulee jonoa antakaa tietä sillä ali tehoisella taunuksella millä maisemaa vaihdatte tällä viikolla 3000km tien päällä olleena ja vitukseen asti alle 80km/h kulkevien kiimaliitereitten perässä olleena niin kaikkea paskaa on ihminen keksinyt muitten harmiksi .
|
|
|||
|
|||
![]()
niin onkin joo poltetaan kaikki ketkä tekee jotain mikä ei satu itteä miellyttää...on se vittu toi leka kanssa yks perkeleen vajaa älynen idiootti.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
noh noh,, huumoria leka huumoria...
![]() pointti hiukan oli siel taustal toitotettava teidentukko.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jepjep - eikä siinä karavaanarihommassa mitään pahaa sinänsä ole: suuri osa on kuitenkn jonkinlaisia herrasmiehiä liikenteessä, ja väistää, kun se on mahdollista, mutta sitten on näitä, jotka suorastaan nuolee keskiviivaa, ja ei anna tilaa kenellekään. Kurki siinä sitten mahdollisia ohituspaikkoja, kun tie on muutenkin kapea. Saatanahhhh!!!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ostakaa ittellenne nopeempi auto millä pääsee ohi, niin ei tarvi perässä hinata
ja mihinkä teillä on kiire valmiissa maailmassa ??? ihme valitusta taas... |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkakohan moni on vittuuntunut ajaessaa offiautojen tai niitä kuskaavien trailerien perässä.
Saatanallinen musta savu jostain vanhasta japsimasturista minkä perässä lähes valoton kärry ja kyydissä keikkuu alati savea ym pudotteleva pyöränsä menettänyt väkisin kyytiin vinssattu rymypeli. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Joten jos vituttaa ajella jonoissa niin varmista että nokan alla on sitä potkua millä pääsee sen jonon ohi. Tosin hieman pettynyt kyllä tuon Volvon menohaluihin. Pitää syksymmällä vaihtaa se WRX imppuun niin alkaa kulkeen vielä paremmin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä se on parempi kuin tuo wrx. Vaikka saattaa olla hiukan laiskempi. Mutta pienellä lastupäivityksellä siitä saa jo hyvin meno haluja lisää. Ja siihen kun laittaa viel bsr putken ja isomman turbon ni avot! ![]() Ja on toi volvo varmast muutenkin parempi ajaa matkassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Onko karavaanareilla kiire vaimonvaihtoviikoille jos ei voi tehdä tilaa kun alkaa letkaa kertyä perään?
Itse kyllä jos olen viiden ensimmäisen joukossa karavaanarin jälkeen pyyhkäsen koko letkasta ohi, jos ei muut mene. Vituttaa jos A) ei ole ohituspaikkoja ja karavaanari ei anna tilaa. Tai B) on ohituspaikkoja, mutta pari urpoa siellä kärjessä ei uskalla ohittaa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Latta lattiaan tai läpi jos ei muuten ohi pääse. |
|
||||
|
||||
![]()
Lisää vaan karavaanareita liikenteeseen.... enpä oo enää tien hitain nopeudenrajoittimella varustetulla kevyt kuorma-autollani...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. | VonLeka | Chit-Chat | 3 | 12.05.2010 15:54 |
Minä Olen | VonLeka | Chit-Chat | 36 | 22.09.2009 09:03 |
M:Olen poikkeava tarroja | vepele | O/M/V Muut | 18 | 13.06.2008 11:59 |
Olen kipeänä | MäIte | Rakas Päiväkirja | 3 | 01.08.2006 20:10 |
Olen Kännissä!!!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:24 |