![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuolla lohkolla plusplusplus-puol miljuunaa jo ennenku se tonne nokalle meni kuritettavaks. Ainaki mitä oli matkamittarii uskominen.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kuvasta näyttää että hukkaportti ei toiminnasa, en tiiä pittääkö paikkasa mutta jos pittää niin eihän se voikaan kestää. Onko tohon jostaki taiottu lisäruokaa ku tarvii paineita niin palijo?
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ja kaks vuotta ton jälkeen kuritettiin isoilla ahtopaineilla ja myöskin pakopaineita lienee ollu ainakin switserin aikakaudella. ja garretilla ei ollu hukkaportti käytössä ku ei suostunu ahtamaan ees kiloo sen kanssa, oli bleedit ja muut härrävärkit. 1,4 ol ahtoo imusarjassa coolerin jälkeen tol garretilla ilman hukkista. ja lisäruokaa on taijottu sen mitä talli olosuhteissa pystyy taikomaan, pumppu osiks lattialle ja maalaisjärjellä kasattuna/muokattuna ![]() tol holsetilla mikä nyt takas tulee ni saadaan ahtoo sopivasti, eikä lopu tuotto kesken. viime talvena ku kokeilin nii 39,5" alla ku kähtee paikoiltaan pitkällä puolella niin ykkösel on max 1,8bar ja sitte ku heittää kakkosen tai kolmosen niin menee 2,2bar kello pohjaan ja jonkun sortin kiihtyvyyttä on havaittavissa ![]() tossa jo yks ammattimies totes et jos vanhasta diiselistä halutaan voimaa niin ruokaa pitää olla ja ilo alkaa kahesta kilosta ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikäkö ku Ilo alkaa kilosta, ratkiriemu kahdesta!
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
joo.
Alakerta olis kasas uusilla liuskoilla ja tiivareilla. Tästäkin koneesta ol kuutosen männässä pien halkeama joten pöllin vanhasta koneesta ehjän männän tilalle. Kansi olis viel laittamatta. Holsetti ol kans valmistunu, mut se on viel hakematta. Hukkaportti olis nyt suurin mietinnän aihe. Laittaako vai eikö laita ja jos laittaa niin mihin ja miten. Pakosarjasta sitä ei viitti kupata ku se on jaettu ja välilaippa ei mahu millään sarjan ja ahtimen väliin... Uutta sarjaa en ala tekemään. Hieman tossa mietiskelin et jos kuppais pakopesän nielusta lähdön ihan karkeesti. Reikä pesään ja hitsillä laippa siihen. vingulla reikä siistiks ja toinen laippa pulteilla siihen johon olis hitsattu sitte lähtö portille... mielipiteitä? mitä hä en tajunnu itekkää ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#7
|
|||
|
|||
![]()
tommonen siitä portin lähdöstä nyt tuli. täytyy viel joku tuki laittaa et ei ala halkeemaan.
ajanee lienee asiansa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
voimalla kauran se kiskoo kyntöauran, trööt trööööt hopoti hoi...
------tolpat-----hevonen------- |
#9
|
|||
|
|||
![]()
mitenkä toimi tuolla hukkaportti virityksellä, kestikö ahin?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Poistettu fedima extreme evo2 235/85/16 +mb vanteet | HV | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.07.2010 17:34 |
Myyty NISSAN PATROL PICK UP | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.08.2009 11:22 |
M:patrol pick-up *myyty* | Jouni_S | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 05.05.2008 20:02 |
M/V. Patrol Pick-up | Ramo82 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.10.2006 11:52 |
"Jormakas" patrol pick-up | Epeli | Chit-Chat | 0 | 22.11.2005 23:46 |