![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa että SOA onnistuis noinkin helpolla. Persketti sellasta kai keulaan pitäs sit alkaa tekeen, kunhan nyt vaan ehtii taas......
![]() ![]() ![]() Mites hyvin noi automaattinapalukot kestää tai vetarit ja murrokset? Eli renkaiks tulossa noi traktorinpyörät, eli periaatteessa samankokoiset, ku 35/16" boggerit? |
|
||||
|
||||
![]()
automaatti napikset kestää kun annat kemppi liimaa niille soa syntyy jekkupullon avustuksella ripeästi juhannus iltana .
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Tee tuollainen siitä. |
|
||||
|
||||
![]()
joku tommonen juu, mutta pienemmät gummit tulis, ku noi taitaa olla jotain metrin luokkaa halkaisijalta tossa kuvassa....vai isommatki???
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Transit vm 68 honda civic vm 88? jetta vm 88 noi nää niin ku alkuun ku ei noit kuvia jurrissa takemmin erota. mut mä tarjoon kaljat jos joku tunnistaa kaikki aarteet ja jare ei voi osallistua kun se ei oo entisiäkään tullu juomaan |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ai niin on siin ainakin kaks minii |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ainakin tassunia ja toyotaa |
|
|||
|
|||
![]()
Kumin koko on just silleen että protoluokkaan menee. Eli himppa yli metrin. Kestää muuten patrollin vakiot akselit loistavasti noilla renkailla.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kuvaa tai kertomusta, että mitäs mä sieltä napalukosta hitsaan jumiin??
Ai jeegerin avulla soa....perskeles ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... | Tourinki | Maasturiprojektit | 33 | 14.03.2009 20:20 |