Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 18.06.2010, 07:36
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
noi kumit mahtuu komeesti kun otat vaan rälläkän kauniiseen kätees ja laitat pidemmät riiput.

Mjaa'a..... toi kuulostais kyl aika helpolta ja nopeelta ratkaisulta. Paljos niitä riippuja pitäs jatkaa noin suunnilleen?? Tuossa oli oikee rasvanipat jousentappeihin ja perskuleen monta lehtee etupakoissa.....lyhyellä tutkimisella noissa Patrolleissa taitaa olla kahta erityyppistä etujousitusta.


Mutta mites jos alkaa tekeen kuitenki soaa tohon etupäähän, niin:
-riittääkö originaali kardaanin pituus ja ristikoiden kulmat??
-Ohjausvarret kaipaako muutoksia??
-Napoja en ajatellu alkaa kääntään, ku tuolla ei ajeta maantiellä, niin että onnistuuko soa ilman napojen kääntöä??
-Onks jotain muita mahdollisia ongelmakohtia etupään SOA:n rakentelussa??

SOA kiinnostaa siitä syystä, että tulis samalla ehkä herkemmät joustot keulaan. Takapäähän mielessä pyörii jonkinlainen kierrejousitus ja peräylityksen katkominen......toisaalta himottais lyhentää kyllä tota akseliväliäkin hieman, jos sais samalla painoa pudotettua. Ku eiks tommonen mörkö paina joku 2400kg luokkaa???
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... Tourinki Maasturiprojektit 33 14.03.2009 20:20


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).