Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 03.06.2010, 15:39
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.530
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
ei ole ameriikan temppu, mutta jos venttiilit maksaa esim. parikymppiä kappale, sitte vielä joko itte ostaa kalvain tai jollain teettää ne ohjurien kalvamiset+ seetityöt... saako alle viidensadan ku venttiilitkin maksaa jo yli 300 tolla arviolla... , ja jos vielä siihen joutuu että jousia uusii niin mielummin pari rahaa lisää ja ostin noi kevyemmät, n. 250hp enemmän virtaavat valmiiksi ehjät kannet kun rupean korjaileen vanhoja...

ja mielummin mä sinne pronssi ohjurit sitte olisin laitattanut ettei suoraan valussa heilu, uusissa kansissahan semmoset jo onkin.

huomenna ehkä kerkiää ruuvaileen kansia paikalleen, kansipultit kun on vielä matkalla, ARP;n pultit tulee, tiivisteet mä jo sainkin, ja pulttien kanssa pitäis samalla tulla säädettävä työntätanko että pääsee koitteleen minkämittaset tönärit täytyy hommata.
Meinaatko vaihtaa paikalleen jotain tuuninki nokka-akselii samalla? jos on ihan vakio nokka nyt niin miedolla virinokalla sais koneeseen lisää eloa ilman mitään huonoja efektejä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47


Sivu luotu: 09:18 (GMT +2).