![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
M1G ja N1G (maastohenkilöauto ja maastopaku): Korinkorotus max. 77mm, alustan korotus max 77mm, kokonaiskorotus max 150mm sis. renkaista johtuva. http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan Viimeksi muokannut Jopo_ : 18.05.2010 07:22 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-RASOR- Kilosta alkaa ilo, kahdesta remontti. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Luigi- Viimeksi muokannut Luigi81 : 18.05.2010 16:30 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mistähän rakkineesta löytysi jakarimalliset tukivarret yli 1600kg akselimassalle?
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Defe 130.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tehääs tännekkii pieni tilapäivitys. Eli rakkine katsastettu onnistuneesti alustamuutoksille ym. Katsastus itessään oli kuin normaali vuosikatsastus ilman mitään turhia ihmettelemisiä. Jaksoi vaa ettiä konttoria missä oli oikeella asenteella oleva inssi
![]() Varmaan vaikutti myös hitsauspätevyys lappu jossa magin levyluokat tuli ilmi. Siihen tuntui loppuvan kiinnostus tutkia miten mikäkin on kiinni ![]() Kuva virityksestä löytyy proviilista. Jonkinlaisen projekti kertomuksen tuosta olis saanu jos ei allekirjoittanu olis keskittyny oluen juontii nii paljon vaa olis kehannu ottaa kameran joskus mukaan pajaan ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kertokaa, niin tiiän sitten, että kannattaako eis haaveilla ![]() Niin ja tuli vielä mieleen, että minkä vehkeen jouset tuli laitettua? Iskarit?
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Mersu?
Juu defe lantikassa ja tais olla G-mersussa. En oo varma mut p38 rangessa kans,ja takana on viel jotku ihmeelliset suxisauvakuitu malliset. On kevyet ja pitkät.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Nii justiinsa.
Sit semmonen seikka nois p38 rankgen etuvarsissa et niis on semmoset väistöt et ei rengas osu varteen,hiluksissa käytännöllinen kun ei sovi runkoon muuten. Range p38 etuakselimassa on erään tiedon mukaan 1300kg.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastukseen muutoksia 1.1.2010 | fj40 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2010 21:35 |
Meneekö prkl suikka muutoskatsastukseen | riude | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.08.2006 07:19 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
apuja bj muutoskatsastukseen | tare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.09.2004 12:57 |