Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 16.05.2010, 23:04
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Akselimassat pitää tukivarsissakin olla samat tai isommat, mutta LJ:n tukivarsilla onnistuu ainakin edessä. Tosin nyt en muista oliko HJ:ssa taka-akselin massa 1500kg vai 1600kg. Etuakselimassa on HJ:ssa jopa pienempi ku LJ:n etuakselissa (LJ:ssä 1350kg ja takana 1500kg). Jos ei muuten, niin tekee taakse nelilinkin. Mallia voi katsoa esim. GR-patrollista tai HDJ:stä. Molemmissa on akselimassat jotain 1800kg, mutta esim. nissanin originaaleja en suosittele, jos maastossa autoa käyttää. Tuppaavat vääntymään ja kohta on sitten pinjoni poikki. Sorvailee päisin puslille pesät ja käyttää putkena jotain ainesputkea. Leimalla vaan sanoo niiden olevan peräisin nissanista/hodarista.

Viimeksi muokannut Viipo : 16.05.2010 23:08
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastukseen muutoksia 1.1.2010 fj40 Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2010 21:35
Meneekö prkl suikka muutoskatsastukseen riude Tekniikka & Jutustelu 13 28.08.2006 07:19
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
Ozi-Apua? A45 Tekniikka & Jutustelu 19 03.10.2005 10:36
apuja bj muutoskatsastukseen tare Tekniikka & Jutustelu 7 09.09.2004 12:57


Sivu luotu: 18:40 (GMT +2).