Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 27.04.2010, 17:18
Lätty-ode Lätty-ode ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.08
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 118
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Normi ajohan tapahtuu etulaatikko isollapuolella ja suurimmaalla vaihteella.

ja vasta sitten kun takimmainen jakolaatikko on hitaalla ja 1:llä, aletaan puottamaan etummaisesta laatikosta
pienempiä pykäliä.

jos takimmainen laatikko unohtuu esim. isollepuolelle ja toiseksi suurimmaalle vaihteelle (2:lle)
ja etummaisesta laatikosta annetaan voimaa esim. pikkupuolellla ja 1:llä, niin takimmaisesta laatikosta
hajoaa hammaspyörät jo kohtuu vedättämisellä.
Tässähän on siis kaksi 3 lovista vaihdelaatikkoa ja niiden perässä jakolaatikko.(en nyt tiedä ymmärsinkö oikein mitä tarkoitit) Ja tuota oikeanlaista ajotapaa olen kanssa miettinyt. Eli siis takimmainen laatikko ykköselle ja ekasta laatikosta sopiva vaihde että kulkee sopivasti tilanteeseen nähden, jakun ekalaatikko on jo kolmosella niin sitten vasta isompia takimmaisesta. Pakkia ajattelin käyttää takimmaisesta laatikosta(korjaa jos meni metsään)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Wagoneer -78 Viipo O/M/V Ajoneuvot 2 11.11.2006 15:54
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40


Sivu luotu: 10:44 (GMT +2).